Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare benzina fara plumb, CO minim 95, livrabila pe carduri electronice de credit in anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 323782
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURI
Numar invitatie: 323782/10.04.2012
Denumire contract: Furnizare benzina fara plumb, CO minim 95, livrabila pe carduri electronice de credit in anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURICod fiscal: RO23782674, Adresa: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Oradea, Telefon: 0259 442033, Fax: 0259 444237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Oradea, Romania, cod postal: 410125, telefon: +40 259442033, fax: +40 259444237, persoana de contact: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul A. N. Apele Romane-Administratia Bazinala de ApaCrisuri, str. Ion Bogdan, nr.35, Mun. Oradea, judetul Bihor.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare benzina fara plumb, CO minim 95, livrabila pe carduri electronice de credit in anul 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea in cursul anului 2012, a cantitatii de 34.000 litribenzina fara plumb, cifra octanica minim 95, livrabila pe carduri electronice de credit.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 45 de zile de la data limita de depunere aofertelor .Forma de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (conform Formularul 9)sau se depune la caseria unitatii.Contul pentru garantia de participare: RO07 TREZ 0765 025X XX00 6977deschis la TrezoreriaOradea - se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si se anexeaza plicului care contine oferta.In masura in care C.N.S.C. respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 1610 lei, conform art.278ยน alin. (1), lit. b din O.U.G. 34/2006.Daca ofertantul este IMM, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta de catre ofertant si de tertul sustinator, daca este cazul : -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 2.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 -Formularul 3.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006(evitarea conflictului de interese) - Formularul 4.Persoane cu functie de decizie din cadrul AN Apele Romane-ABA Crisuri privind organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire : ? ing. Pasztor Sandor ; ? dr.ing. Dume Dorel ;? chim. Magyari Maria ; ? ec. Tonca Maria ; -ec. Stanciu Gheorghe ; cons. jur. Pirtea Madalin ; ing. Muntean Mihai ; ing. Popa Calin ; tehn. Keri Alexandru.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin presedinte ANRMAP nr. 314/2010 - Formularul 5. Se vor prezenta : -Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul licitatiei.-Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii privind cifra de afaceri globalape ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani., Cerinta 2-Cerinta minima de calificare: ca grad de acoperire , ofertantul sa detina cel putin o statie de distributie compatibila cu alimentarea pe card in fiecare resedinta a acestor judete., Cerinta 3-Certificat de conformitate emis de RAR- OCP Cerinta 1-Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer