Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 345563
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Politia Locala a municipiului Bistrita
Numar invitatie: 345563/19.04.2013
Denumire contract: Furnizare benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala a municipiului BistritaCod fiscal: 28037158, Adresa: Piata Centrala nr. 2, Bistrita, Telefon: 0263239376, Fax: 0263224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA CENTRALA NR.6, BISTRITA, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 0263224706, fax: +40 0263231046, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: POLITIA LOCALA A MUNICIPIULUI BISTRITA, PIATA CENTRALA NR. 2, BISTRITA, CAMERA NR. 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri electronice pentru autovehiculele apartinand Politiei Locale a municipiului Bistrita dupa cum urmeaza: benzina fara plumb 9550 litri, motorina 8400 litri , pe anul 2013, posibile suplimentari, pe anul 2014, vor fi 4200 litri benzina fara plumb si 4200 litri motorina.Valoarea estimata este 90.486, 00 lei fara TVA pana la data de 31.12.2013 si reprezinta valoarea estimata prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua ofertele. Valoarea estimata maxima , respectiv 132.831, 00 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata globala ce contine si valoarea posibilelor suplimentari , prin prelungirea contracului cu inca 4 luni, prin act aditional, prin aplicarea prevederilor art. 6 din HG nr. 926/2006Optiuni: Cu posibilitatea prelungirii contractului cu 4 luni, prin aplicarea prev.art.6 din H.G. nr.925/2006
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 486 - 132, 831 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1809, 72 lei.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare prev. de Legea nr.346/2004 se va prezenta declaratia pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categ. IMM- anexa nr.8).Cont RO70TREZ1015006XXX007474, Politia Locala a municipiului Bistrita, , deschis la Trezoreria municipiului Bistrita. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile , incepand cu data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin 1)virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, 2) prin depunerea la casieria Politiei Locale a municipiului Bistrita, Piata Centrala nr. 2: a)a unui ordin de plata sau a unei file CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor b)a unei sume in numerar .Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278 ind.1 din O.U.G. nr. 34/2006 este de 904, 86 lei, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Completare Formular 4Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Completare Formular 5 Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1.Certificat de atestare fiscala privind datoriile la bugetul general consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezultein mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Cerinta nr.3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publicenr. 314/2010, comletarea Formular nr. 6 .Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modific. si completarile ulterioare; Completare Formular 7.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dl.Cretu Ovidiu Teodor- primar mun. Bistrita;d-na Gaftone Floare - secretar mun. Bistrita;d-na Albu Maria - director executiv;Dl.Frandes Florin Nicolae-Director execuriv Politia Locala a municipiului Bistrita ;Dna.Galben Valeria -Sef Birou Contabilitate;Dna.Szilagyi Magdalena ?Politist local;Dl.Gabrian Ovidiu -Sef Serviciu ;D-na Andreies Cristina - Consilier Juridic ;D-na Sangeorzan Dorina - Director executiv adj.D-na Varjan Cornelia - Inspector , Serviciul Achizitii publice Primaria BistritaD-na Ciupe Emilia - Consilier , Serviciul Achizitii publice Primaria BistritaDl.Lari Daniel - Sef BirouDl.Turcu Adrian- sef ServiciuConsilieri locali: Avram George, Antal Attila, Bria Dumitru Alexandru, Gagea Maxim, Hangan Sorin, Ilies Narcisa Simona, Kiss Laszlo, Moldovan Vasile, Molnar Iosif Augustin, Muthi Adrian Gelu, Moisil Filip, Peteleu Ioan, Kozuk Andrei, Sarmasan Mihai Lucian, Rus Constantin, Rusu Andrei, Seserman Sorin Alin, Tabara Camelia, Talos Florin, Tuta Gheorghe, Toniuc Alexandru MarianCerinta nr. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura completare formular nr11 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor , din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiectul de activitate principal sau secundar, furnizarea produselor din prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine ? vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele se vor depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea doc. in original/copie legalizata, inaintea transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara -cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 ani Informatii generale Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia de a face dovada ca dispune de o retea de distributie a carburantilor formata de minim o statie de alimentare ce accepta card in fiecare resedinta de judet din tara si in municipiul Bucuresti care sa functioneze non-stop (24 de ore din 24).Se va prezenta o lista care va cuprinde statiile de alimentare din Romania de la care achizitionarea carburantilor se poate face utilizand cardurile si care va deveni anexa la contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer