Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE BENZINA SI MOTORINA PE BAZA DE BONURI VALORICE


Detaliu pentru invitatia numarul 341642
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TERMICA S.A.
Numar invitatie: 341642/09.01.2013
Denumire contract: FURNIZARE BENZINA SI MOTORINA PE BAZA DE BONURI VALORICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTERMICA S.A.Cod fiscal: RO 10497005, Adresa: TARGOVISTE, str. Arssenalului, bl g2, ap 3, Targoviste, Telefon: 0245614553, Fax: 0245217816
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TARGOVISTE, str. I.C. Bratianu, nr.50, Jud Dambovita, Romania, cod postal: 130158, telefon: +40 245614553, fax: +40 245217816, persoana de contact: POPESCU ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TARGOVISTE, str. I.C. Bratianu, nr.50, Jud Dambovita, Romania, cod postal: 130158.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE BENZINA SI MOTORINA PE BAZA DE BONURI VALORICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitei carburant auto benzina si motorina prin BCF-uri pentru anul 2013
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 861 lei.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO30CRCOX160100000220064 deschis la Banca Cooperatista Mihai Viteazul Targoviste In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind situatia personala a operatorului economic.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) : Popescu Ion - Director General ; Mariana Mandrescu- Director Tehnic ; Calin Nicoara ?Director Productie; Sorin Dinu -Director Economic; Radu Ocnaru - Sef serv. Investitii;Romica Bacioiu - Sef serv. Aprovizionare ;Liviu IorgaServ. Contracte;Vlad Popartac- consilier juridicCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat )cu obligatiile de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie lizibila stampilata si scris conform cu originalul.Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) cu obligatiile de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social privind plata obligatiilor catre bugetul local, in copie lizibila stampilata si scris conform cu originalul.Conform Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, Art. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de ONRC.Modalitate de indeplinire: A. Persoane juridice/fizice romane- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, care sa cuprinda: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul de activitate;
- reprezentantii legali;Informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelorB.Persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa detina cel putin o statiede livrare carburanti in Municipiul Targoviste
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in format electronic pe SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer