Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE BETOANE GATA TURNATE


Detaliu pentru invitatia numarul 330928
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Numar invitatie: 330928/03.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE BETOANE GATA TURNATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURESCod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290, 0265267955
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon: +40 265260289, fax: +40 265264290, persoana de contact: JOZSEF SOMOGYI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, -sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE BETOANE GATA TURNATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE BETOANE TIP B200 SI TIP B250
II.1.6) CPV: 44114100-3 - Beton gata de turnare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 355 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT I: 2.600, 00 lei;LOT II: 300, 00 lei;LOT III: 120, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 1.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarese va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie pe proprie raspundere, cunoscand sanctiunile privind falsul in declaratii ca: nu ma incadrez in nici una din situatiile prevazute la articolul 69ยน din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, respectiv: - nu au drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv : Giurgea Teodor ? Director ABA Mures; ec. Patrascu Maria ?Director Economic ABA Mures;ing.Gheorghe Monica ?Director Tehnic ARA ABAMures;ing. David Csaba ?Director Tehnic E-I ABAMures;ing. Barbieru Nicolae ?Director SGAMures;ing. Etelka Jani- Sef birou Exploatare;ec. Somogyi Jozsef ? Sef Birou Achizitii;Ing.Bumbas Ioan-Birou Achizitii;Cons. Jr.Suteu Adela- Birou Juridic Contencios;4) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, inclusive cele locale (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ) Certificatul mentionat la punctul 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, publicatin Monitorul Oficialnr. 701 din 20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independentaFiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. 1)Persoane juridice /fizice romane Cerinte obligatorii: ? Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2. Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: - certificate, atestate, autorizatii etc., in functie de specificul contractului, in situatia in care exista reglementari legale care impun detinerea unor astfel de documente.2)Persoane juridice /fizice straine? Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Fisa de informatii generaleprezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie demin.Lot I ? 260.140, 00 lei, Lot II ?31.920, 00 leiLot III ? 12.650, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta contracte din care sa reiasa ca au furnizat pana la data depunerii ofertelor produse similare in valoare de : - pentru lotul I = 130.070, 00 LEI- pentru lotul II = 15.960, 00 LEI-pentru lotul III = 6.325, 00 LEI, 2) Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAPsau sediul aut.contr.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer