Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE BETON ASFALTIC BA16


Detaliu pentru invitatia numarul 336503
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Carei
Numar invitatie: 336503/02.10.2012
Denumire contract: FURNIZARE BETON ASFALTIC BA16
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: 0261861660, Fax: 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261861660, fax: +40 261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primarie Municipiului Carei, str. 1 Decembrie 1918 nr. 17, loc Carei, jud.Satu-Mare.Sala mica de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE BETON ASFALTIC BA16
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare beton asfaltic BA16 - beton asfaltic bogat in criblura, cu bitum.
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia de participare in cuantum de 7 000 lei.Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de asigurari care se prezinta in original. Garantia de participare se poate depune si prin ordin de plata in contul IBAN RO02TREZ5475006XXX000058, Trezoreria CArei, CUI 4481160.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, conform art. 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contastatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4329, 99 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere priv neinc in disp art 180 din OUG 34/2006-form 12A.Declaratie pe propria rasp priv neinc in disp art 181 din OUG 34/2006- form 12B.Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat) si Certificat de taxe si impozite locale. Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", semnata si stampilata. Din certificate trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie priv calitatea de participant la procedura- form 12C.Certificat de participare la lic cu oferta independenta- formular 1.Declaratie pe propria rasp priv neinc in prev art 69^1-formular 2. Persoane care detin functii de decizie in cadru autoritatii contractante sunt: Kovacs Eugen-primar, Keizer Ludovic-viceprimar, Sroth Clara-secretar, Beko Tamas-administrator public, Oprea Dorel-director tehnic, Rakovski Francisc-sef birou achizitii publice.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt: Bontea Dan, Brem Arpad, Bucurestean Adrian, Ciucos Marius, Ciuta Ilie, Csizmadia Zsolt, Fazekas Zoltan, Hago Aron, Laitner Robert, Mocanu Alina, Muller Ioan, Onet Ioan, Pausan Marcel, Poosz Szabolcs, Rusu Marius, Tempfli Vasile, Venig Gabriela, Visnyai Csaba. 1.Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea" conform cu originalul", semnata si stampilata (eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) din care sa rezulte ca in domeniul de activitate al ofertantului se regaseste si tipul de activitate ce face obiectul prezentei proceduri. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inante de transmiterea privind rezultatul procedurii, de a prezenta Certificatul constator in original sau copie legalizata, daca initial aceste a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare profesionala( documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se treducerea autorizata in lb romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Informatii general-media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei eni trebuie sa fie de min.700000 le, fara TVA. Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul lei /euro mediu comunicat de BNR/BCE: anul 2009 1 euro=4.2373 leianul 2010 1 euro=4.2099 leianul 2011 1 euro=4.3435 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Declaratie priv lista livrarilor in ultimii 3 ani. Se cere prezentarea unui sau mai multe contracte de furnizare produse similare a caror valoare cumulata sa fie demin 300000 lei Cerinta 1 Informatii priv managementul calitatii.Cretificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.Prezentare Certificat ISO-9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer