Achizitie publica - Furnizare beton C25/30
Detaliu pentru invitatia numarul 347892
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347892/04.06.2013
Denumire contract: Furnizare beton C25/30
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL COMARNICCod fiscal: 2845761, Adresa: Str.Republicii nr.104, Comarnic, Telefon: 0244-360076, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare beton C25/30
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare beton C25/30 in conformitate cu prevederile normativelor in vigoare
II.1.6) CPV: 44114100-3 - Beton gata de turnare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3600 lei si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86, alin.1 din HG 925/2006. In cazul constituirii acesteia prin virament bancar sau fila CEC, contul este RO 10 TREZ 522 5006 XXX 002 434 deschis la Trezoreria Municipiului Campina, cod fiscal 2845761, confirmarea docmentelor de catre banca facandu-se pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru echivalenta lei/alta valuta se va folosi cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul constituirii printr-un instrument de garantare se va va utiliza modelul prezentat in sectiunea , ,"Modele de formulare'' (formular nr.15). Termenul de valabilitate al garantiei trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de o reducere de 50 % a garantiei de participare. Daca se uzeaza de aceasta prevedere, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare (completare formular nr.7).Garantia de participare va fi eliberata de catre autoritatea contractanata conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul formularii de contestatii si respingerii acestora de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3600 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A. ? Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari. ? Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct, in conformitate cu prevederile art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare formular 2)2.Declaratie privind eligibilitatea conf.art.180 din OUG 34/2006 (completare formular 3)3.Declaratie privind eligibilitatea conf.art.181 din OUG 34/2006 (completare formular 4)3.a.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele3.b.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular 5)5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completare formular nr.6)Modalitatea de indeplinire: Completareaformularelorindicate si prezentarea documentelor solicitate. In cazul documenteleloreliberate de terti , acestea se vor prezentain original, copii legalizate sau copii lizibile, marcate de catre ofertant cu , ,conform cu originalul?. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.* * * Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sunt: primar- Vasile Dorian Botoaca, Mircea Costin Coca-viceprimar, Gabriela Ciusa ? Sef Birou Dezvoltare Locala, Investitii si Achizitii Publice, Catalin Piciorea ? Sef Birou Urbanism si Andrei Gheorghe ? Inspector Mediu;Consilieri locali: Antone Iordache Nicolae Marius, Berteanu Laurentiu, Brinzi Bogdan, Grama Ion, Manea Gheorghe, Mitrea Mihai Adrian, Musea Constantin Marian, Petre Constantin, Piciorea Florentin Ciprian, Serban Dragos, Voicu Ioan Eduard, Comanoiu Gheorghe Mihail, Necula Florin, Peticila Ioan Ciprian. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului2.Declaratie privind incadrarea ofertantului in categorÃa IMM-urilor sau orice alt document emis deautoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2004 - daca este cazul (completare formular nr.7)Modalitatea de indeplinire: Prezentarea formularelor solicitate. In cazul documenteleloreliberate de terti , acestea se vor prezentain original, copii legalizate sau copii lizibile, marcate de catre ofertant cu , ,conform cu originalul?. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.***In cazul oferantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acestuia i se va solicita prezentarea la sediul autoritatii contractante prezentarea Certificatului Constatator in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani -completare formular.nr.82.Cerinta 1: Media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani, sa fiede minim 720.000 lei.Modalitatea de indeplinire: Pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantii vor prezenta bilanturile contabile. Pentru anul 2012 se pot prezenta alte documente pe care ofertantul le considera edificatoare pentru indeplinirea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - completare formular nr.92.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice din dotare- completare formular nr.10;3. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant pentru asigurarea controlului calitatii - completare formulare 12 si12A ; Formularul 12 va fi insotit de CV?urile personalului responsabil cu asigurarea calitatii. CV-urile vor fi prezentate in format European, datate si purtand numele in clar si semnatura in original. Acestea vor avea inscrise mentiunea: ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.4.Certificate de conformitate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste calitatea betonului in cnformitate cu prevederile normativului NE 012-1/2007, referitoare la , ,Producerea betonului si executia lucrarilor din beton, beton armat si beton comprimat"5.Informatii privind asocierea ( daca este cazul)Modalitatea de indeplinire: Completarea formularelor indicate si prezentarea documentelor solicitate.***In cazul documenteleloreliberate de terti , acestea se vor prezentain original, copii legalizate sau copii lizibile, marcate de catre ofertant cu , ,conform cu originalul?. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.*** In cazul unei oferte comune se va prezentaacordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;? nominalizarea liderului asociatiei;? partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte, Cerinta 3: Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani afinalizat unul sau maxim 2 contracte de furnizare beton acaror valoare cumulata sa fie de minim 360.000 lei.Modalitatea de indeplinire: Pentru indeplinirea cerintei se vorprezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; contracte/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Cerinta 4: Dotarea minima obligatorieOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispunede urmatoarele tipuri de echipamente : - Statie de preparare a betonului- Laborator de incercari grad II pentru betoaneModalitatea de indeplinire: Pentru indeplinirea cerintei se solicita completarea formularului nr.11, care va fi insotit dedocumentele care sa ateste dovada detinerii si/sau accesului la utilaj/echipament (ex: facturi, contracte de vanzare - cumparare, contracte de leasing financiar, contracte de inchiriere, angajamente de punere la dispozitie, etc.)***Pentru laboratorul de incercari betoane se va prezentaautorizatie eliberata in conformitate cu prevederile Legii 10/1995, cu modificarile si completrile ulterioare , valabila la data limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentatein original, copii legalizate sau copii lizibile marcate de catre ofertant cu , ,conform cu originalul?. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Informatii privind sistemul de management al calitatiiModalitatea de indeplinire: documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie marcata de catre ofertant cu , ,conform cu originalul? dupa Certificatul privind sistemul de management al sistemului calitatii dinseria ISO 9001 sau certificate echivalente, pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme acreditate).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 10:42