Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare beton gata de turnare


Detaliu pentru invitatia numarul 323746
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI DELENI
Numar invitatie: 323746/09.04.2012
Denumire contract: Furnizare beton gata de turnare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI DELENICod fiscal: 4541203, Adresa: sat Deleni /comuna Deleni judetul Iasi, Deleni, Telefon: 0232/732.070; 0730.708.454, Fax: 0232/732043
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare beton gata de turnare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Operatorul economic furnizeaza incomuna Deleni cu mijloace proprii : beton gata de turnare marca B200 (C12 / 15 ): 0 -32 / S2 II AS 32, 5R conform graficului de livrare elaborat impreuna cu beneficiarul
II.1.6) CPV: 44114100-3 - Beton gata de turnare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de part. este 1890 ronPer. de valab. a gar. de part. este de cel putin 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Formele de constit. pot fi potrivit art.86 al.(1)dinHG925 / 2006 prin: prin vir. bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurare sau prin depunerea unui O.P.cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor ( cont nr.Ro 89TREZ4095006XXX000549 )sau depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante Garantia de particip. se returneaza de autorit. contr. dupa semnarea contr. de furniz. si constit. garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia de particip., ofertantul pierzand suma constituita conf.art. 87(al.1)atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: 1. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;3. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Daca CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autorit. contract. va retine contestatorului din gar. de particip.o suma care se va calcula, conform art. 278-1, (1), lit b, din OUG 34/2006, . IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de particip. si garantia de buna executie. Dovada constituirii garantiei va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de particip., in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr.346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau deo societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA, sau de 2, 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMMurilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG925/2006.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotarareanr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Se va completa formular12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii. Aceasta cerinta se aplica sitertului sustinator daca este cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181lit.a), lit.c)si lit D) din OUG nr. 34/2006-Se va completa formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii. Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator daca este cazul .-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010-Se va completa Formularul 6-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: :Ec. Prigoreanu Dumitru- primar , Ing.Creanga Victor ? viceprimar , Boboc Mihai ? contabil, Petrariu Florin ? secretar, Rusu Cristian Liviu ?presedintecu drept de vot in com.evaluare , Buzamurga Alexandru ? membru in com.de evaluare , .Nita Elena ? secretar cu drept de vot in com.de evaluare.- Se va completa Formularul A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii. Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator daca este cazul.-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor depune documente aprobate de catre organele competente din care sa rezulte aprobarea esalonarii, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii ca si tertul sustinator daca este cazul Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va completa Formular 12C - Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertuluiin original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.-Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC..In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra de afaceri globala / cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului , pe ultimii 3 ani .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;, - Experienta similara: Prezentarea cel putin a unui (maxim 3)document/contract/proces verbal de receptie in original / copie lizibila cu inscriptia , ,conform cu originalul?? prin care sa se confirme livrari de produse similare a caror valoare sa fie de min.94500 lei fara TVA., -Declaratie privind dotarile cu utilaje specifice pentru realizarea contractului ., - informatii privind subcontractantii: , - informatii privind asocierea . -Furnizorul trebuie sa aiba certificarea implementarii standardului de management a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer