Achizitie publica - Furnizare bicarbonat de sodiu tehnic
Detaliu pentru invitatia numarul 340046
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340046/23.11.2012
Denumire contract: Furnizare bicarbonat de sodiu tehnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: R2135187, Adresa: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Telefon: 0254506151, Fax: 0254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 0254506151, fax: +40 0254506157, persoana de contact: Victor Utu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNH SA, str. Timisoarara, nr. 2, loc. Petrosani, jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare bicarbonat de sodiu tehnic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se utilizeza la prevenirea aparitiei focurilor in subteran
II.1.6) CPV: 24313320-0 - Bicarbonat de sodiu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este: 1.325 lei Perioada de valabilitate: 45 zile de la termenul limita de primire a ofertelor Pentru garantii depuse in valuta, ptr. conversie se va folosi cursul valutar comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data de deschidere a ofertelor. Modalitati de constituire: a) virament bancar, in contul nr. RO66RNCB0165020174910023 BCR Petrosani b)instrument de garantare, emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari, in original. Daca documentul este emis de o banca sau o soc. de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata.( formular 1 ? model de scrisoare de garantie de participare ) c)in numerar, prin depunere la casieria CNH SA. pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea garantiei de participare se face cf. prev. art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA. Modalitatile de constituire sunt: a)instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului. ( formular 13 ? model scrisoare de garantie de buna executie); b)in numerar, prin depunere la casieria CNH SA, daca este redusa ca valoare;c)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011 pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular 2.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular 3.1.a.(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat). Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.1.b., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular 3.2.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1.Director General ? Ing. Dragoi Nicolae2.Director Tehnic ? Ing. Nicolescu Cristian3.Director Economic ? Ec. Popescu Verginica4.Director Comercial ? Dr.Ing. Suciu Adrian5.Director SSM ? ing. Dragoescu Petru6.Ing. Sef SSM ? Ing. Ibanescu Ion;7.Sef Serv. F.C.I.T. ? Ec. Palanceanu Carmen8.Sef Serv. CSM ? Petrescu Puiu Gabriel9.Sef Serv. Achizitii Publice M.D. ? Ing. Utu Victor10.Sef Serv. L.C.Juridic ? Jr. Balint IleanaBugetul autoritatii contractante ? CNH SA necesar finantarii contractelor de achizitie publica este aprobat prin H.G. nr. 99/2012, rectificat prin HG 920/2012.Bugetul aferent achizitiei in cauza este aprobat de Director General si Director economic CNH SA.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat, de tertul sustinator, daca este cazul.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - se completeaza conform formular 45.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie - se completeaza conform formular 5. Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala(III.2.1.a), cele solicitate la Capacitatea de exercitare a act. profesionale(III.2.1.b) si cele solicitate la pct. III.2.3.b, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara(III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala(III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere)6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - se completeaza conform formular 6 Pentru persoane juridice si fizice romane: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" . Ofertantii isi asuma, pe proprie raspundere, faptul ca informatiile sunt reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - - in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romanaIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ultimul bilant contabil vizat de organele competente ( la data de 31.12.2011 sau 30.06.2012, dupa caz )
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001, sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 13:32