Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Birotica


Detaliu pentru invitatia numarul 347265
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul Oncologic Prof. Dr. I. Chiricuta Cluj-Napoca
Numar invitatie: 347265/23.05.2013
Denumire contract: Furnizare Birotica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Oncologic Prof. Dr. I. Chiricuta Cluj-NapocaCod fiscal: 4547125, Adresa: Str. Republicii nr. 34-36, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-590056, Fax: 0264-590056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii nr. 34-36, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 264590056, fax: +40 264590056, persoana de contact: Elena Schiopu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IN SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Birotica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Articole de birotica
II.1.6) CPV: 30199000-0 - Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 273.16 - 108, 217.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din ceea ce depaseste intre 63.000 leisi 420.000 lei inclusiv din garantia de participare in raport cu valoarea maxima estimata a acordului cadru, conf. art 278 din OUG 34/2006Cuantumul garantiei de participare, este in suma fixa de pana la 2% din valoarea maxima estimata a acordului cadru , dar nu mai putindecat sumele prevazute la art. 2781alin. (1);Echivalenta unei garantii de participare constituita in alta valuta decat leul se va calcula la cursul leu/valuta comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.Impreuna cu documentele de participare va rugam sa depuneti o notificare unde sa precizati banca si contul unde doriti sa vi se restituiegarantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile (perioada de valabilitate si a ofertei)de la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitate, formularul nr 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.34/2006: formularul nr 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura formularul nr 3bis-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr 4-Declaratie privind neincadrarea in art 691 din O.U.G.34/2006.(precizam ca numele persoanelor care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: Sef lucrari Dr. Patriciu Achimas Cadariu, Ec Anca Burca, Ref Lacramioara Elena Schiopu, Merc. Anna lazar, Dr. Eva Fischer. Certificat constator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului - se va prezenta copie semnata, stampilata ?conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala in ultimii trei ani (fisa de informatii generale)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru fiecare produs se va prezenta MOSTRA.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer