Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE BITUM RUTIER D 70-100 / ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC RAMNICU SARAT pentru anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 321652
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC
Numar invitatie: 321652/09.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE BITUM RUTIER D 70-100/ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC RAMNICU SARAT pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLICCod fiscal: 2406901, Adresa: STR. ARMONIEI NR. 58 BIS, Ramnicu Sarat, Telefon: 0238563032, Fax: 0238563032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ARMONIEI NR. 58 BIS, Ramnicu Sarat, Romania, cod postal: 125300, telefon: +40 238563032, fax: +40 238563032, persoana de contact: ARDELEANU SORIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC , STR. ARMONIEI NR. 58 BIS, Ramnicu Sarat, jud. Buzau , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE BITUM RUTIER D 70-100/ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC RAMNICU SARAT pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare bitum rutier, tip D 70/100 in cantitate de 195 tone.
II.1.6) CPV: 44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 526, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan. de particip. 8.000 lei(4.000lei pentru IMM-uri).Per.de valab. a gar.este de 120 zile de la data limita stabilita ptr. depunerea ofertelor. Gar.de particip.va fi acceptata sub forma de: a)OP in contul aut.contract. nr.RO08TREZ1675006XXX001006, cod fiscal 2406901, deschis la Trezoreria Ramnicu Sarat cu conditia confirm. acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor;b)Instr.de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari-conform formularului 5, in original. Garan. de particip. se returneaza de autorit. contr. dupa semnarea contr. de furniz. si constit. garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Autorit. contract. are dreptul de a retine gar.de particip., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: 1.isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;3.oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul proced., autorit. contract. va retine contestatorului din garantia de particip., conform art. 278-1, (1), lit b, din OUG 34/2006, suma de 4.306, 5 lei.Operatorii economici care se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii pot beneficia de prevederile art. 16 alin(2) din Legea nr.346/2004, respectiv o reducere de 50 % la garantia de participare si garantia de buna exec., cu conditia prez.docum. din care sa rezulte incadrarea in aceasta categorie ? conf. formul.19. Dovada constituirii garant.va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Ofert.care nu sunt insotite de gar. de participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie va fi acceptata (conform art.90 din HG 925/2006) sub forma de : a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract ;
- conform formularului 6b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Vor fi exclusi toti operatorii economici care se incadreaza in situatiile de la art.180 si art.181 din OUG. nr. 34/2006.Cerinta nr. 1? Declaratia privind eligibilitatea - Se va completa formular 8 . Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006- Se va completa formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul 17In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular , de asemenea si subcontractantii.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/12.10.2010- Se va completa Formularul 16 .Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul 18. Aceasta cerinta se aplica si ofertantului asociat/subcontactant/tert sustinator.Cerinta 6- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat .- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local .Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata/ autentificata. Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Vor fi descalificati ofertantii care figureaza cu obligatii de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si catre bugetul local .In cazul existentei unor datorii se vor depune documente aprobate de catre organele competente din care sa rezulte aprobarea esalonarii , si dovada incadrarii in termen .Ofertantii , persoane juridice romane si straine , trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local .In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate , de asemenea si subcontractantii.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt : Ing. Manolescu Aristotel ? Director , Samoila Luminita ? Contabil Sef ; Certificat constatator (original , copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ? conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990; emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Certificatul de inregistrare fiscala (copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ? conform cu originalul?) .Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , sa prezinte in original/copie legalizatacertificatul constatator depus in copie conform cu originalul .Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional , traduse si legalizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 1 din OUG 34/2006 alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).", Cerinta nr. 2Rezultatul ultimului exercitiu financiar - Bilantul contabil pentru anul 2010.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 1 din OUG 34/2006 , de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)."
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 6Informatii privind asocierea.In cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea Acordului de asociere, semnat de parti.Asociatii, impreuna, trebuie sa indeplineasca cerintele obligatorii de la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.3), insa solicitarile prevazute la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte., Cerinta 1Experienta similaraPrezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse, a caror valoare sa fie de min. 400.000 lei fara TVA .In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta 2Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv ., Cerinta 3Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul respecta normele de protectia muncii impuse pentru producerea si/sau comercializarea produsului ofertat ., Cerinta 4Declaratie pe propria raspundere privind capacitatea tehnico-financiara.In cazul in care ofertantul/candidatul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnicasi profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excludereadin procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta 5Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 1 , de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante. Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivelcorespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer