Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE BITUM RUTIER D 70-100 PENTRU ANUL 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 343368
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC
Numar invitatie: 343368/01.03.2013
Denumire contract: FURNIZARE BITUM RUTIER D 70-100 PENTRU ANUL 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLICCod fiscal: 2406901, Adresa: STR. ARMONIEI NR. 58 BIS, Ramnicu Sarat, Telefon: 0238563032, Fax: 0238563032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ARMONIEI NR. 58 BIS, Ramnicu Sarat, Romania, cod postal: 125300, telefon: +40 238563032, fax: +40 238563032, persoana de contact: Ardeleanu Sorin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ARMONIEI NR. 58 BIS, Ramnicu Sarat, Romania, cod postal: 125300, telefon: +40 238563032, fax: +40 238563032
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE BITUM RUTIER D 70-100 PENTRU ANUL 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare bitum rutier , tip D 70/100 in cantitate de 185 tone
II.1.6) CPV: 44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan. de particip. 10.000 lei(5.000lei pentru IMM-uri). Data la care se face echiv.leu/alta valuta este de 01.03.2013.Per.de valab. a gar.este de 120 zile de la data limita stab.ptr. dep.ofert. Gar.de particip.va fi accept. sub forma de: a)OP in contul aut.contract. nr. RO08TREZ1675006XXX001006, cod fiscal 2406901, deschis la Trez.Ramnicu Sarat cu conditia confirm. acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofert.;b)Instr.de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig.-conform formularului 5, in original.Garan. de particip.se returneaza de autorit. contr. dupa semnarea contr. de furniz. si constit. garant.de buna executie de catre ofertantul declarat castigator. Autorit. contract. are dreptul de a retine gar.de particip., ofertantul pierzand suma constituita, at. cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: 1.isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; 3.oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul proced., autorit. contract. va retine contestatorului din garantia de particip., conform art. 278-1, (1), lit b, din OUG 34/2006, suma de 4.335 lei.Operatorii economici care se incadreaza in categoria Intrep. Mici si Mijlocii pot beneficia de prevederile art. 16 alin(2) din Legea nr.346/2004, respectiv o reducere de 50 % la garantia de participare si garantia de buna exec., cu conditia prez. docum. din care sa rezulte incadrarea in aceasta categorie ? conf. formul. 19. Dov. constituirii garant. va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Ofert.care nu sunt insotite de gar. de particip. in cuantumul si forma solicit. vor fi respinse la deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului fara TVA. Constituirea garantiei de buna executie va fi acceptata (conform art.90 din HG 925/2006) sub forma de : a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract - conform formularului 6 ; b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Vor fi exclusi toti operatorii economici care se incadreaza in situatiile de la art.180 si art.181 din OUG. nr. 34/2006.Cerinta nr. 1? Declaratia privind eligibilitatea - Se va completa formular 8 . Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006- Se va completa formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul 17. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular , de asemenea si subcontractantii.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/12.10.2010- Se va completa Formularul 16 .Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul 18. Aceasta cerinta se aplica si ofertantului asociat/subcontactant/tert sustinator.Cerinta 6- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat .- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local .Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata/ autentificata. Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Vor fi descalificati ofertantii care figureaza cu obligatii de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si catre bugetul local . In cazul existentei unor datorii se vor depune documente aprobate de catre organele competente din care sa rezulte aprobarea esalonarii , si dovada incadrarii in termen . Ofertantii , persoane juridice romane si straine , trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local . In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate , de asemenea si subcontractantii. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt : Ing. Manolescu Aristotel ? Director , Samoila Luminita ? Contabil Sef ; Manolache Sorin - Sef sector constructii strazi ; Rosca Constantin - Sef sector asfaltari ; Ardeleanu Sorin - Compartiment achizitii publice ; Certificat constatator (original , copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ? conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990. Informatiile cuprinse in certificat sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , sa prezinte in original/copie legalizata certificatul constatator depus in copie conform cu originalul . Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional , traduse si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 1 din OUG 34/2006 alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d).", Cerinta nr. 2 Rezultatul ultimului exercitiu financiar - Bilantul contabil pentru anul 2011. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 1 din OUG 34/2006 , de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)."Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1
Experienta similara.Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse, a caror valoare sa fie de min.400.000 lei fara TVA .In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de
regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta 2
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati.
Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv ., Cerinta 3
Declaratie pe propria raspundere privind capacitatea tehnico-profesionala.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea
acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele
tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta 4Informatii privind asocierea.In cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea Acordului de asociere, semnat de parti.Asociatii, impreuna, trebuie sa indeplineasca cerintele obligatorii de lapunctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, III.2.2) cuindeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.3), insa solicitarile prevazute la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante. Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezileprezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 07:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer