Achizitie publica - FURNIZARE BITUM TIP D 50/70
Detaliu pentru invitatia numarul 343609
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343609/08.03.2013
Denumire contract: FURNIZARE BITUM TIP D 50/70
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: +40 0261861660, Fax: +40 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 0261861660, fax: +40 0261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primarie Municipiului Carei, str. 1 Decembrie 1918 nr. 17 - Sala mica de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE BITUM TIP D 50/70
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Bitum Tip D 50/70.
II.1.6) CPV: 44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 500 - 397, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constituiincuantum de 7000 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data depunerii ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de asigurari care se prezinta in original. Garantia de participare se poate depune si prin ordin de plata in contul IBAN RO02TREZ5475006XXX000058, Trezoreria Carei, CUI 4481160. In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, conform art. 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participarein raport cu valoarea estimata a contractuluisuma de 3975 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executieva fi de 10% din pretul contractului, fara TVA. Modul de constituire se va face prin acord comun intre parti, conform art.90 din HG925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere priv neinc in disp art 180 din OUG 34/2006-form 12A.Declaratie pe propria rasp priv neinc in disp art 181 din OUG 34/2006- form 12B.Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat) si Certificat de taxe si impozite locale. Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", semnata si stampilata. Din certificate trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie priv calitatea de participant la procedura- form 12C.Certificat de participare la lic cu oferta independenta- formular 1.Declaratie pe propria rasp priv neinc in prev art 69^1-formular 2. Persoane care detin functii de decizie in cadru autoritatii contractante sunt: Kovacs Eugen-primar, Keizer Ludovic-viceprimar, Sroth Clara-secretar, Beko Tamas-administrator public, Oprea Dorel-director tehnic, Rakovski Francisc-sef birou achizitii publice.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt: Bontea Dan, Brem Arpad, Bucurestean Adrian, Ciucos Marius, Ciuta Ilie, Csizmadia Zsolt, Fazekas Zoltan, Hago Aron, Leitner Robert, Mocanu Alina, Muller Ioan, Onet Ioan, Pausan Marcel, Poosz Szabolcs, Rusu Marius, Tempfli Vasile, Venig Gabriela. Certificat constator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea" conform cu originalul", semnata si stampilata , din care sa rezulte ca in domeniul de activitate al ofertantului se regaseste si tipul de activitati ce face obiectul prezentei proceduri. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea privind rezultatul procedurii, de a prezenta Certificatul constator in original sau copie legalizata, daca initial aceste a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare profesionala( documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se treducerea autorizata in lb romana)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind lista livrarilor in ultimii 3 ani Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani trebuie sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari. Cerinta nr. 1 Informatii privindmanagementul calitatii Certificat ISO-9001 sau echivalent.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 10:29