Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare bonuri de valoare combustibil auto


Detaliu pentru invitatia numarul 319658
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta BASARAB I al jud. Dambovita
Numar invitatie: 319658/19.01.2012
Denumire contract: Furnizare bonuri de valoare combustibil auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta BASARAB I al jud. DambovitaCod fiscal: 4207069, Adresa: Soseaua Gaesti, nr. 9, Targoviste, Telefon: 0245611212, 0245611218, Fax: 0245634020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Gaesti, nr. 9, Targoviste, Romania, cod postal: 130087, telefon: +40 245611212, fax: +40 245634020, persoana de contact: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?BASARAB I? al jud. Dambovita, comp. Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Gaesti, nr. 9, Targoviste, Romania, cod postal: 130087, telefon: +40 245611212, fax: +40 245634020
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare bonuri de valoare combustibil auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 22
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze prin ?Contracte Subsecvente? - ?Bonuri de valoare combustibili auto a 50 lei/fila?.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul-5300 leiValabilitate-cel putin 90 de zile de la data depunerii oferteiConstituire: -Virament bancar sau orice instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-Se prezinta in original.Date ptr. virament bancar: -Trezoreria Targoviste, cont RO96TREZ2715005XXX002821-Cod fiscal 4207069La constituirea prin virament bancar a garantiei de participare, este obligatoriu ca la data si ora deschiderii ofertelor viramentul bancar sa poata fi confirmat prin extrasul de cont al A.C.In cazul I.M.M. garantia de participare, va fi redusa la jumatate. Pentru incadrarea la I.M.M. se va prezenta formularul nr. 5.Formularul nr. 5 va fi prezentat in original, atasat la Plicul exterior.Daca C.N.S.C. respinge, c a nefondata, o eventuala contestatie, A.C. va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 4.316, 29 lei conform art. 278.1 alin 1 litera «b» din O.U.G.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul: - 5%dinvaloarea, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent.Modul de constituire: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- prin depunerea unuiordin de plata sau fila cec la casieria autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr 1.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a)Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr. 2.b)Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: _ certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;_ certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare).Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta o ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 3.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Col. Mirel PIETREANU -Inspector Sef;
- Col. Marian ZARNOIANU - Prim Adjunct;
- Lt.col. Caludia VIRJOGHE - Contabil Sef;
- Lt.col. Adrian VADUVA - Consilier juridic;
- Lt.col. Valerica PAUNESCU - Presedinte comisie de evaluare;
- Mr. Marcel GRIGORE - membru comisie evaluare- Ofiter Specialist Achizitii Publice;
- Mr. Laurentiu DRAGOI - membru comisie evaluare;
- Cpt. George FLOROIU - membru comisie evaluare;
- plt. Mihai MUNTEANU - membru comisie evaluare - Compartimentul Achizitii publice.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 4. Cerinta nr. 1Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN, din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul O.R.C. in "copie conform cu originalul", dupa faza finala de licitatie electronica, dar inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic din SEAPsau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.01.2012 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer