Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare bonuri valorice carburant


Detaliu pentru invitatia numarul 320855
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia de Administrare a Domeniului Public si Privat al judetului Arges
Numar invitatie: 320855/28.02.2012
Denumire contract: Furnizare bonuri valorice carburant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia de Administrare a Domeniului Public si Privat al judetului ArgesCod fiscal: RO27457340, Adresa: Sat Geamana, Com. Bradu, Nr.623, Judetul Arges, Bradu, Telefon: 0721558955, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Geamana, Com. Bradu, Nr.623, Judetul Arges, Bradu, Romania, cod postal: 117140, telefon: +40 0721558955, persoana de contact: Mihai Bratu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare bonuri valorice carburant
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare bonuri valorice carburant, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 407 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare in cuantum de 1 % din valoarea maxima a contractului este in suma de 1228.8 lei. Garantia de participare se constituie prin: - virament bancar ( RO84RZBR0000060013025011- deschis la Raaiffeisen Bnk Pitesti) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta pe perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c)ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. 1 din O.U.G 34/2006 actualizata).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: completare Formularul 1; Declaratie privind situatia personala a ofertantului: Formular 6; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Formular 2; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 Formularul 3; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006: Formularul 10 Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarera procedurii sunt: Mihaescu Gheorghe-director;Despan Florian-director adjunct; Nuica Petre-director economic;Bratu Mihai-sef serviciu;Serbanescu Klara-Elena-consilier juridic Persoane juridice/fizice romane: Certificat inregistrare fiscala;Persoane juridice /fizice straine: pentru a demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa detina cel putin o statie de distributie in orasul de resedinta al judetului Arges, respectiv orasul Pitesti.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - gratuit de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer