Achizitie publica - Furnizare bonuri valorice carburanti auto
Detaliu pentru invitatia numarul 325568
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE BRASOV
Numar invitatie: 325568/03.05.2012
Denumire contract: Furnizare bonuri valorice carburanti auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE BRASOVCod fiscal: 16440270, Adresa: Str. Panselelor nr.23, bl.1, parter, Brasov, Brasov, Telefon: 0268-330041, Fax: 0268-331321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare bonuri valorice carburanti auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare carnete cu bonuri valorice carburant auto (motorina) sub forma de bonuri valorice carburanti auto (BVCA) carnete cu 25 file in valoare de 50lei/buc cu TVA.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 552 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cunatumul garantiei de participare este de - 700 LEI, perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituirea garantiei de participare care va fi accceptata: - virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari care se prezinta in original, in cunatumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ?Formular 08 ?Sectiunea IV-Formulare- OP in contul autoritatii contractante, pe care se va specifica destinatia ?contulRO32TREZ1315005XXX007609Autoritatea contractantaare dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand aceasta din urma se afla in urmatoarele situattii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuzaa sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiGarantiapentru participare, constituita de ofertantula carui oferta a fost stabilita castigatoare, se va restitui de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractuluiGarantia pentru participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantula carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoarede la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertelor.In cazul in care autoritatea contractanta se afla, conformprevederilor art.209 din ordonanta de urgenta, in situatia de a anula procedura de atribuire, garantia de participare se restituie dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaSe va completa Formularul 1-Sectiunea IV-FormulareIncadrarea in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 Declaratie pe proprieraspundere de neincadrare in prevederileart.181 ? OUG 34/2006Se va completa Formularul 2-SectiuneaIV-FormulareIncadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 , lit.a, b, d, si e din OUG34/2006 atrage excludereaofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr.3 Cerificat de participare la licitate cu oferta independentaCompletare formular ?Formular 3 SectiuneaIV-FormulareCertificat de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010Cerinta nr.4 Declaratie privind neincadrarea la art.69Completare formular ?Formular 4 Sectiunea IV-FormulareNeprezentarea acestui formular completat duce la descalificarea ofertantului.Personalul responsabil cu achizitia publica din cadrul autoritatii contractante: ing. Crit Ioan Gavril - INSPECTOR SEFCOMISIA DE EVALUARE: Presedinte: ing. Nagy Daniel-INSPECTOR SEF ADJUNCT TEHNICMembrii: Ec. Mutu Ibolya-INSPECTOR SEF ADJUNCT ECONOMICing. Munteanu Ion?SEF BIROU TEHNICC.Jr. Ciurdas Irina?OFICIUL JURIDICing. Czupor Stefan?SERVICIUL ACHIZITIICerinta nr.5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare formular ?Formular 5 SectiuneaIV-FormulareCerinta nr.6 Informatii privind plata datoriilor la bugetul ganeral consolidat si la bugetul localSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale alunitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , care sa ateste casocietatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiunilor labugetul general consolidat.Certificatele vor fi prezentate in una din formele: original / copie legalizata/ copie conform cuoriginalul si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si din certificate fiscalesa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele. Inregistrare ? persoane fizice/ juridice romaneSe va prezenta ? Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, pentru domeniul de activitate ce face obiectul prezentei proceduri , in original/copie legalizata /copie conform cu oiginalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Confirmarea livrarilor de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Se solicita prezentarea a cel putin unui contract din lista prezentata care sa faca dovada executiei integrale2. Sa faca dovada ca detine statii de distributie carburanti pe raza de competenta a ITRSV. Brasov, respectiv in judetele ? Brasov, Sibiu, Covasna, Harghita, Mures.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP, www.e-licitatie.ro, atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 16:11