Achizitie publica - Furnizare bonuri valorice pentru aprovizionarea de combustibili auto(motorina,benzina)
Detaliu pentru invitatia numarul 321827
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321827/13.03.2012
Denumire contract: Furnizare bonuri valorice pentru aprovizionarea de combustibili auto(motorina, benzina)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN DAMBOVITACod fiscal: 4280000, Adresa: Bulevardul Regele Carol I Nr.49, Targoviste, Telefon: 0245/640670, 0245/640671, Fax: 0245/640669
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Regele Carol I Nr.49, Targoviste, Romania, cod postal: 130024, telefon: +40 0245/640670, fax: +40 0245/640669, persoana de contact: Inspectoratul de Jandarmi Judetean Dambovita, B-dul Regele Carol I, nr.49 Compartiment Marketing si Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Targoviste, Bulevardul Regele Carol I NR.49 Judet Dambovita, cod postal 130024
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare bonuri valorice pentru aprovizionarea de combustibili auto(motorina, benzina)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 21
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze prin ?Contracte Subsecvente? - ?bonuri valorice pentru aprovizionarea de combustibili auto(motorina, benzina) a 50 lei/fila?.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: - 5.300 leiPerioada de valabilitate: - cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorModul de constituire: - Virament bancar sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- Garantia de participare se prezinta in original.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar se vor folosi urmatoarele date: - Trezoreria Targoviste, cont RO78TREZ2715005XXX000235;
- Cod fiscal 4280000.Pentru a fi considerata indeplinita cerinta privind constituirea prin virament bancar a garantiei de participare, este obligatoriu ca la data si ora deschiderii ofertelor viramentul bancar sa poata fi confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante.Declaratia pe propria raspundere(formularul nr.5) privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform formularului anexat si va fi prezentata in original, atasata la Plicul exterior.NOTA ! - In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge, ca nefondata, o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 4.316, 29 lei conform prevederilor art. 278¹ alin 1 litera « b » din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ofertele care nu sunt insotite, la data si ora deschiderii, de dovada constituirii garantiei pentru participare sau viramentul bancar aferent garantiei de participare nu se regaseste in extrasul de cont al autoritatii contractante datat din ziua anterioara deschiderii ofertelor, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor conform art. 33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul: - 5%dinvaloarea, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent.Modul de constituire: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- prin depunerea unuiordin de plata sau fila cec la casieria autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Nivel specific minim necesarDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr 1.Cerinta nr. 2: Nivel specific minim necesarDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a) Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr. 2.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: _ certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;_ certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare).Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta nr. 3: Nivel specific minim necesarDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta o ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 3.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Lt.col. Viorel MATEI -Inspector Sef;
- Col. Cornel BODEA ? Adjunct Inspector sef- Lt.col. Liliana BUCELOIU - Contabil Sef;
- Cpt. Mihai PAVEL - Consilier juridic;
- Mr. Marian DINCA - Ofiter Specialist Achizitii Publice;
- Lt.col.Dragomir Catalin -Ofiter Specialist Tehnic.Cerinta nr. 4: Nivel specific minim necesarCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 4. Cerinta nr. 1: Nivel specific minim necesarCapacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN, din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul O.R.C. in "copie conform cu originalul", dupa faza finala de licitatie electronica, dar inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 17:26