Achizitie publica - Furnizare branule +catetere
Detaliu pentru invitatia numarul 324545
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324545/20.04.2012
Denumire contract: Furnizare branule +catetere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAUCod fiscal: 4278728, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Telefon: +40 234534000/1391, Fax: +40 234517424/515184
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Romania, cod postal: 600114, telefon: +40 234534000/1391, fax: +40 234517424/515184, persoana de contact: TEOFIL ROSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Bacau Strada Spiru Haret nr 2-4 Bacau, Pavilion Administrativ , Pediatrie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare branule +catetere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare branule +catetere
II.1.6) CPV: 33141200-2 - Catetere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 323, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare, reprezinta 1% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot , fara TVA in cuantumul prevazut in Anexa B a prezentei Fise de Date. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelorConstituirea garantiei de participare se va efectua conform art 86 din HG nr 925/2006 Garantiile de participare se pot consitui astfel: - scrisoare de garantie bancare pentruparticipare cu oferta la procedura de atribuire acontractului de achizitie publica (formular 5)-prin OP la Trezoreria Bacau RO 31 TREZ 0615 006 XXX 00 6582 al autoritatii contractante, cod fiscal 4278728-in numerar la caseria unitatii.-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurarii.Dovada constituirii garantiei de participare vafi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita st abilita pentru deschiderea ofertelor, la adresa SJU Bacau, strada Spiru Haret nr 2, CP 600114(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;pentru lot 4, 5(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Persoane cu functii de conducere: Manager: Stoica Dan;Direct. Fin.-Contab. Ec. Popa George Adrian, Sef Birou Licitatii Ec. Rosu Teofil, Sef Birou Juridic Cj. Cristea Bogdan, Membrii Consiliului Director, Manager, Stoica Dan, Direct.Financ.Ctb. Ec. Popa George Adrian, Director Medical Dr. Ciobanu Valerica, Director Ingrijiri As.pr. Pricopi Geanina, Membrii Consiliului de Administratie al SJU Bacau - Dr. Ichim Mihai, Sova Lucian, Ceocea Costel, Sarghi Zamfira, Lucaci Cecilia , Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat eliberat de catre DirectiaImpozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizate / copie semnata si stampilata conform cu originalulemis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireAviz de functionare si anexa elibetat de M.S.valabil la data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organelecompetente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din parteabancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sauorice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DinSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 12:53