Achizitie publica - Furnizare brosuri de prezentare a emisiunilor numismatice
Detaliu pentru invitatia numarul 326510
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326510/14.05.2012
Denumire contract: Furnizare brosuri de prezentare a emisiunilor numismatice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Doamnei, nr. 8, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051, telefon: +40 311323235
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Lipscani nr. 16, sector 3 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare brosuri de prezentare a emisiunilor numismatice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea brosurilor de prezentare care insotesc monedele aferente emisiunilor numismatice ale Bancii Nationale a Romaniei, conform mentiunilor caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 22150000-6 - Brosuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in valoare de 2376 lei, se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut si pentru o perioada de 100 de zile de la data stabilita pentru primirea ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului ? 1% dinaceasta valoareIn cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.In cazul depunerii unei oferte de catre mai multi operatori economici in asociere, reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare este valabila in conditiile in care fiecare operator economic face dovada incadrarii in categoria IMM
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie a contractului ? 5 % din valoarea contractului.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila pe toata durata contractului. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica prestatorul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARECertificat de participare la licitatii Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULAREDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante se regaseste pe site-ul Bancii Nationale a Romaniei http: //www.bnr.ro.Vasile Ifrim - Director, Directia AchizitiiNiculae Dumitrache - Director Adjunct, Directia AchizitiiMembrii Comisiei de evaluare: Presedinte: Florentina Ban - Expert, Directia AchizitiiMembrii: Cristiana Cretulescu- referent de specialitate, Directia AchizitiiSorin Stanoiu - referent de specialitate, Directia AchizitiiAna Oblojan - referent de specialitate, Directia AchizitiiCristian Ciornei - referent de specialitate, Directia Emisiune, Tezaur si Casierie Persoane juridice/fiziceromaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieCertificat constatator emis de ONRC eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Acest document va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul mentionat va fi solicitat, in etapa evaluarii, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie.-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a tiparit si furnizat brosuri in cadrul unuia sau mai multor contracte.Se va prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa Formular E - Sectiunea FORMULARESe va prezenta cel putin 1 contract de furnizare brosuri, insotit de document constatator/recomandare emis/a de beneficiar. Se va completa Formular F - Sectiunea FORMULARE., Portofoliu de mostre: cel putin trei mostre de brosuri executate in trecut, tiparite in policromie, cu coperta lacuita selectiv, legate prin brosare, din care cel putin o brosura sa fie de format mic (maxim A6) avand minim 30 de file (60 de pagini) si care sa indeplineasca cerintele de calitate ale brosurilor solicitate prin caietul de sarcini.Mostre de hartie care sa aiba caracteristicile si elementele solicitate prin caietul de sarcini.Mostre de tiparituri inseriate.Din fiecare mostra se vor prezenta minimum 3 exemplare.Neprezentarea mostrelor sau prezentarea de mostre care nu corespund tuturor cerintelor de calitate solicitate in caietul de sarcini duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind subcontractantiiSe va completa Formularul G Se va prezenta certificatulISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 10:10