Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare buldoexcavator mecanic pe pneuri


Detaliu pentru invitatia numarul 336829
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BALENI
Numar invitatie: 336829/08.10.2012
Denumire contract: Furnizare buldoexcavator mecanic pe pneuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BALENICod fiscal: 3126748, Adresa: Strada Principala, nr.30, Baleni, Telefon: 0236330530, Fax: 0236330430
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala, nr.30, Baleni, Romania, cod postal: 807025, telefon: +40 0236330530, fax: +40 0236330430, persoana de contact: LICA OPREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria ComuneiBaleni, Comuna Baleni, judetul Galati, strada Principala nr. 30
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare buldoexcavator mecanic pe pneuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui buldoexcavator avand caracteristicile indicate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 298 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 4.000 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data limita de depunere/primire a ofertelor.3.Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art. 86/HG 925/2006. Contul de garantii al autoritatii contractante identificat prin cod IBANRO36TREZ306500XXX000226, deschis la Trezoreria Galati.Se solicita dupa caz scrisoare de garantie bancara in original sau copii conforme cu originalul dupa instrumentele de plata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Cerinta obligatorie: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. 34/2006, declaratiecompletata conform Formularului F2 din Sectiunea Formulare .2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG 34/2006, declaratiecompletata conform Formularului F 12 din Sectiunea Formulare.Componenta listei cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, este urmatoarea: - Oprea Lica ? primar;
- Popa Ionel ? viceprimar;
- Craciun Fanica ? secretar;
- Craciun Janeta ? contabil;
- Rajala Victor ? responsabil compartiment Achizitii Publice;
- Sirbu Lica ? responsabil compartiment Registru Agricol;
- Calin Marian ? consilier local;
- Miron Ionel ? consilier local;
- Marin Gheorghe ? consilier local;
- Spinu Marian - consilier local;
- Pintelie Ionel - consilier local;
- Miron Tudorel - consilier local;
- Nacu Marcela - consilier local;
- Ni?a Nicolae - consilier local;
- Andrei Ecaterina - consilier local;
- Avram Costica - consilier local;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conformFormularului F7 (Sectiunea Formulare a prezentei documentatii) .4. Cerinta obligatorie: completarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 conform Formularului F4 din Sectiunea Formulare. 1.Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie pe care va aparea mentiunea « conform cu originalul », semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.2.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cerinta obligatorie: Bilantul contabilla 31.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica Standardul SR: EN ISO 9001/2001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: 1. Punctajul pentru "pretul ofertei" se va acorda astfel: Pn = (pret minim/ pretn) x punctaj maxim alocat.
Garantie tehnica de functionare
30
Descriere: 2.Punctajul pentru factorul de evaluare "Garantie tehnica de functionare" se acorda astfel: 2.1) Pentru o perioadade garantie tehnica de functionare sub 24 lunifara limita a numarului de ore de functionare, se acorda ?0 puncte?;2.2) Pentru o perioadade garantie tehnica de functionare de 24 lunifara limita a numarului de ore de functionare, se acorda ?10 puncte?; 2.3) Pentru o perioadade garantie tehnica de functionare de 36 lunifara limita a numarului de ore de functionare, se acorda ?20 puncte?;2.4) Pentru o perioadade garantie tehnica de functionaremai mare sau egala cu 48 lunifara limita a numarului de ore de functionare, se acorda ?30 puncte?.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer