Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare buldoexcavator mecanic pe pneuri


Detaliu pentru invitatia numarul 341255
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Poiana Stampei (Primaria Poiana Stampei)
Numar invitatie: 341255/20.12.2012
Denumire contract: Furnizare buldoexcavator mecanic pe pneuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Poiana Stampei (Primaria Poiana Stampei)Cod fiscal: 5021250, Adresa: str. Principala, nr. 228, Poiana Stampei, Telefon: +40 0230575177, Fax: +40 0230575177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 228, Poiana Stampei, Romania, cod postal: 727430, telefon: +40 0230575177, fax: +40 0230575177, persoana de contact: Vilut Mezdrea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Poiana Stampei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare buldoexcavator mecanic pe pneuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui buldoexcavator mecanic pe pneuri avand caracteristicile indicate in caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4838 leiValab. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care op. ec. participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind garantia de participare.Garantia se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO05TREZ5975006XXX000978, cod fiscal 5021250deschis la Trezoreria Vatra Dornei;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt. perioada prev. in doc. de atribuire (90 zile).La data deschiderii ofertelor viramentul sa fie confirmat de catre banca. Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 11). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 2419 Lei, conform art.278?1 lit. a) din OUG nr.34/2006.In cazul in care garantia se constituie in Euro (alta valuta), se va utiliza cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului si respectiv 5% din valoarea fara TVA a contractului in situatia in care operatorul econimic participant la procedura intra in categoria IMM-.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Oferta desemnata castigatoare va constitui garantia de buna executie in termen de 2 zile de la semnarea contractului de achizitie publica.Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de executie , conform art. 92 alin. (1) din HG nr. 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cuFormular nr.1 -completat in original, datat, semnat.- Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta depusa de o asociere, fiecare asociat va presenta documentul mentionat.Cerinta nr. 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cuFormular nr.2 -completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imbutabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca, grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din OUG 34/2006, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societateaare sediul social si punctul/punctele de lucru implícate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalízate), in original sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalízate), in original sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice straine se solicitaprezentarea certificatelor in originalsau copie lizibila certificata? conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea un vizeaza to;ate situatiile, atunci ofertantul va redacata o declaratie pe propia raspundere prin care va specifica faptul ca un se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatiile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va presenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratieri si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3) Acest document se va prezenta si de catre subcontractantii ofertantilor daca este cazul.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta nr. 4Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv to;ate persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: - Mezdrea Vilut ? primar- Todasca Elisei? viceprimar- Vasilut Doina Maria- secretar- Rusu Ana ? contabil- Ivan Alina ? responsabil achizitii publice- Todasca Elisei ?consilier local- Chiforescu Vasile ? consilier local- Popescu Vladimir ? consilier local- Sandu Silvestru ? consilier local- Cretu Petru? consilier local- Magas Adnana ? consilier local- Tiganea Gheorghe ? consilier local- Florea Catalin ? consilier local- Cirdei Clement Leon ? consilier local- Todasca Matei ? consilier local- Bonches Gheorghe ? consilier localModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiAtat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora ( ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006modificata si completata, conform caruia ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla iin relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 691 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. ? In acest sens ofertantii vor completaFormularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006.Cerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiFiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P. si atasat prezentei (Formular nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic ( lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului ( codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va presenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalízate si traduce in limba romana de traducator autorizat, la data limita a depunerii ofertelor.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea econo;mica corespunzatoare codului CAEN sau echivalentul acestora raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Ofertantul pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriOperatorii economicii vor prezenta cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari, caretrebuie sa fie mai mare sau egala cu 483.870, 00 lei.Se va completa si se va depune, in original, Formularul 6 ? Informatii generalePentru unitatile econo;mice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala pe ultimul an.Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: - in anul 2009, 1 euro = 4, 2373 Ron;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron.In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ( experienta similara)Informati privind capacitatea tehnicaLista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani -(Formularul 8 si Anexa la Formularul nr.8 din Sectiune Formulare) ?originalOfertantii trebuie sa faca dovada experientei similare prin prezentarea a cel putin 1contract care a avut ca obiectlivrari de utilaje similare, in valoare de 241.935, 00 lei (exclusiv TVA).Urmatoarele documente trebuie prezentate: - certificate/documente/PV receptie emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea respectiva ; Standardul SR: EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru "pretul ofertei" se va acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 puncte. b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit, a) punctajul se acorda astfel: Pn = (pret minim/ pretn) x punctaj maxim alocat.
Termen de livrare
10
Descriere: Punctajul pentru "termenul de livrare? se va acorda astfel: a)pentru cel mai mic termen de livrare exprimat in zile calendaristice, dar nu mai mic de 5 (cinci) zile, se acorda 10 puncte. b)pentru alt termen de livrare mai mare decat la lit. a), exprimat in zile calendaristice, punctajul se acorda astfel: Pn = (termen livrare minim / termen livraren) x punctaj maxim alocat. Termenul maxim acceptat pentru furnizare (livrare) este de 20 zile.
Garantie tehnica de functionare
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Garantie tehnica de functionare" se acorda astfel: a) Pentru o perioada de garantie tehnica de functionare sub 24 luni fara limita a numarului de ore de functionare, se acorda ?0? puncte. b) Pentru o perioada de garantie tehnica de functionare de 24 luni fara limita a numarului de ore de functionare, se acorda ?10 puncte?;c) Pentru o perioada de garantie tehnica de functionare de 36 luni fara limita a numarului de ore de functionare, se acorda ?20 puncte?; d) Pentru o perioada de garantie tehnica de functionare mai mare sau egala cu 48 luni fara limita a numarului de ore de functionare, se acorda ?30 puncte?.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer