Achizitie publica - Furnizare buldoexcavator mecanic pe pneuri
Detaliu pentru invitatia numarul 343787
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343787/12.03.2013
Denumire contract: Furnizare buldoexcavator mecanic pe pneuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Poiana Stampei (Primaria Poiana Stampei)Cod fiscal: 5021250, Adresa: str. Principala, nr. 228, Poiana Stampei, Telefon: +40 0230575177, Fax: +40 0230575177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 228, Poiana Stampei, Romania, cod postal: 727430, telefon: +40 0230575177, fax: +40 0230575177, persoana de contact: Ivan Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala, nr. 228, comuna Poiana Stampei, Romania, cod postal: 727430, telefon: +40 0230575177, fax: +40 0230575177, persoana de contact: Ivan Alina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare buldoexcavator mecanic pe pneuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul va cuprinde furnizare: Achizitia unui buldoexcavator mecanic avand caracteristicile indicate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 263, 988 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-2% din valoarea estimata a contractului, respectiv 5279, 76 ron.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind garantia de participare.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO05TREZ5975006XXX000978, cod fiscal 5021250deschis la Trezoreria Vatra Dornei;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).In cazul in care garantia se constuie in euro (alta valuta), se va utiliza cursul BNR din dataanterioara datei limita de depunerea ofertei cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului si respectiv 5% din valoarea fara TVA a contractului in situatia in care operatorul econimic participant la procedura intra in categoria IMM-.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Oferta desemnata castigatoare va constitui garantia de buna executie in termen de 2 zile de la semnarea contractului de achizitie publica.Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de executie , conform art. 92 alin. (1) din HG nr. 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Cerinta nr. 1Operatorii economici trebuie sa completeze Declaratia privind eligibilitatea- Formular 1.Cerinta nr. 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cuFormular nr.2 -completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imbutabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca, grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din OUG 34/2006, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Documentul va fi prezentat in original sau in copie ?conform cu originalul?. Din acest certificat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana;Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Documentul va fi prezentat in original sau in copie ?conform cu originalul?. Din acest certificat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana;Pentru persoanele juridice straine se solicitaprezentarea certificatelor in originalsau copie lizibila certificata? conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.4 ) Acest document se va prezenta si de catre subcontractantii ofertantilor daca este cazul.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta nr. 4Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv to;ate persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: - Mezdrea Vilut ? primar- Todasca Elisei? viceprimar- Vasilut Doina Maria- secretar- Rusu Ana ? contabil- Ivan Alina ? responsabil achizitii publice- Todasca Elisei ?consilier local- Chiforescu Vasile ? consilier local- Popescu Vladimir ? consilier local- Sandu Silvestru ? consilier local- Cretu Petru? consilier local- Magas Adnana ? consilier local- Tiganea Gheorghe ? consilier local- Florea Catalin ? consilier local- Cirdei Clement Leon ? consilier local- Todasca Matei ? consilier local- Bonches Gheorghe ? consilier localModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiAtat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora ( ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006modificata si completata, conform caruia ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla iin relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 691 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. ? In acest sens ofertantii vor completaFormularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006.Cerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiFiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P. si atasat prezentei (Formular nr. 10 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- - documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor.a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - (in cazul persoane juridice romane);b. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (in cazul persoane juridice straine).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente si / sau rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.- Informatii privind cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici vor prezentavalorile, perioada si locul furnizarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor.Original- completare Formular 6 + anexa- se vor prezenta certificate/ documente/ PV receptie emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea respectiva; Standardul SR: EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Sistem hidraulic
20
Descriere: d. Pondere tehnica - Sistem hidraulic - desi in caietul de sarcini sunt prevazute 2 pompe hidraulice, care lucreaza in tandem, punctarea a trei sau mai multe pompe ar fi in avantajul autoritatii contractante, deoarece acest aspect ar duce la
Instalatie franare
20
Descriere: c. Pondere tehnica - Instalatie franare ? avand in vedere natura terenului accidentat in care urmeaza sa lucreze utilajul, precum si pentru reducerea costurilor de intretinere (in special costurile cu lichidulde frana si cu filtrele rezervorului de lichid), este benefic un sistem de franare care utilizeaza sistemul hidraulic al utilajului.De asemenea acest sistem este mai usor de intretinut (utilizeaza acelasi lichid hidraulic din sistemul utilajului); este mai eficient (presiunea din sistemul hidraulic este cu mult mai mare decat cea din sistemul de franare cu lichid de frana); mai usor de verificat (se urmareste doar nivelul si presiunea din sistemul hidraulic).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 14:04