Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare buldoexcavator pe pneuri


Detaliu pentru invitatia numarul 328626
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURI
Numar invitatie: 328626/01.06.2012
Denumire contract: Furnizare buldoexcavator pe pneuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURICod fiscal: RO23782674, Adresa: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Oradea, Telefon: 0259 442033, Fax: 0259 444237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410125, telefon: +40 259442033, fax: +40 259444237, persoana de contact: ABA Crisuri Oradea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul A. N. Apele Romane-Administratia Bazinala de ApaCrisuri, str. Ion Bogdan, nr.35, Mun. Oradea, judetul Bihor.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare buldoexcavator pe pneuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea unui buldoexcavator pe pneuri
II.1.6) CPV: 43212000-2 - Buldozere cu lame orientabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 326 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :4.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 45 de zile de la data limita de depunere aofertelor .Forma de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (conform Formular 11)sau se depune la caseria unitatii.Contul pentru garantia de participare: RO78 TREZ 0765 005X XX01 3101 - TrezoreriaOradea ; CIF = 18261602- se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si se anexeaza plicului care contine oferta.In masura in care C.N.S.C. respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 2.763, 26 lei, conform art.278ยน alin. (1), lit. b din O.U.G. 34/2006.Daca ofertantul este IMM, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vorprezenta : -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 1.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 -Formularul 2.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006(evitarea conflictului de interese) - Formularul 3.Persoane cu functii de decizie din cadrul AN Apele Romane-ABA Crisuri privind organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire : ing. Pasztor Sandor ;dr.ing. Dume Dorel ; ec. Tonca Maria ; dr. chim. Andrisca Simona ; ec. Stanciu Gheorghe ; cons. jur. Pirtea Madalin ; ing. Ardelean Adrian ; dr. ing. Guler Sorin ; ing. Moisa Ioan.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin presedinte ANRMAP nr. 314/2010 - Formularul 4.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 5. Se vor prezenta : -Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include obiectul acestei achizitii.NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.-Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra de afaceri globalape ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani., 2. Fisa de experienta similara, pentru un contract de livrari produse similare in ultimii 3 ani (din cele prezentate pentru dovedirea experientei similare).Pentrufisa prezentata se vor atasa copii dupa contractul de furnizare sau copii dupa informatii relevante din contract, recomandari, alte documente care sa ateste finalizarea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer