Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI


Detaliu pentru invitatia numarul 340393
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Vadu Motilor
Numar invitatie: 340393/04.12.2012
Denumire contract: FURNIZARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Vadu MotilorCod fiscal: 4562192, Adresa: Vadu Motilor nr1, Vadu Motilor, Telefon: 0258 777 505, Fax: 0258 777 505
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vadu Motilor nr1, Vadu Motilor, Romania, cod postal: 517795, telefon: +40 0258777505, fax: +40 0258777505, persoana de contact: Lucica Toader
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vadu Motilor nr1, Vadu Motilor, Romania, cod postal: 517795, telefon: +40 0258777505, fax: +40 0258777505,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI CONFORM SPECIFICATIILOR TEHNICE DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 533 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare este in suma de 6330 RON(sau echivalentul in euro- 1399, 85- la CursBNR 12.11.2012-1 euro -4.5219 lei) si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006 perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia se poate constitui prin numerar la casieria autoritatii contractante, virament bancar in contul autoritatii contractanteRO85TREZ0065006XXX000581 , deschis la Trezoreria Campeni, cod fiscal CIF 4562192 sau prin instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cadrul instrumentului de garantare se va specifica ca garantia este irevocabila.Dovada garantiei de participare se va transmite la sediul autoritatii contractante din Vadu Motilor, com. Vadu Motilor, sat. Vadu Motilor, jud. Alba, pana cel tarziu la data de deschidere a ofertelor (conform datelor din invitatia de participare), ora stabilita de autoritatea contractanta. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform prevederile art.278 ind.1 O.U.G. 34/2006. Garantia va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de furnizare va fi 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: document emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006 cumodificarile si completarile ulterioare sau prin retinere din platile care vor fi efectuate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular H1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Formular H2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu sediul/domiciliul persoana juridical/fizica prin care se arata ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Pentru persoane juridice/fizice straine- Documente constatatoare echivalente emise recent de autoritatile administrative, fiscale sau judiciare din tara unde acesta este stabilit, care sa ateste indeplinirea obligatiilor a caror dovedire a fost solicitata, in cazul in care autoritatile din tara de origine sau provenienta elibereaza astfel de documente.Formular 13 Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Formular H4 Certificat de participare cu oferta independenta;Formular H3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Persoanele cu drept de decizie din cadrul Comunei Vadu Motilor: - primar ? Lazea Nicolae - viceprimar ? Bodea Cornel, - secretar - Briciu Milania, insp. Todea Adriana- consilieri locali ? Lup Iosif, Pleasa Gheorghe, Crisan Ioan, Budae Petru, Toader Constantin, Popa Ioan, Corches Septimiu, Ana-Scrob Marin, Todea Vasile, Bodea Cornel, Crisan Cornel.Formular F9 Declaratie privind conflictul de interese;Formular 14 Declaratie privind neincadrarea in situatiile care pot duce la excluderea din procedura sau la interdictia atribuirii contractului de achizitie publica. Pentru persoanele juridice se vor prezenta urmatoarele documente conf. art. 5 din Ordinul 509/2012 (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"): 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte: - ca obiectul de activitate al ofertantului (dupa caz consortiu/asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Cerinta va fi considerata ca indeplinita daca certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului cuprinde informatii reale ?i actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul consortiului/asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului/asocierii.Pentru persoane fizice: Autorizatia sau certificatul de inregistrare, precum si orice alt document relevant considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice strainePentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica, ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa confirme ca obiectul de activitate al candidatului/ofertantului are corespondent in codul CAEN si corespunde cu obiectul prezentei achizitii publice.Documentele trebuie sa fie reale/actualela data depunerii ofertelor si vor fi prezentate conf. art.5 din Ordinul nr. 509/2012 la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind situatia economico-financiara.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului pe ultimii 3 ani de referinta (2009, 2010, 2011) sa fie cel putinegala cu 600.000 lei, Prezentarea bilanturilor contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente, in copie conform cu originalul cu semnatura si stampila.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.- Nota: Echivalentul in euro se va determina corespunzatorcursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea.(http: //www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspx)2009 - 1 euro = 4, 2373 lei2010 - 1 euro = 4, 2099 lei2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.a. Listaprincipalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti privati.1.b. Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a furnizat, pana latermenul limita dedepunere a ofertei, produse similare, prin prezentarea a cel putin 1 (unu)contract(certificate/documente din care sa reiasa furnizarea de produse), avand ca obiect furnizarea de produse similare celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, a carui valoare, sa fie cel putin egala cu316.533 lei sau echivalentul in Euro.Nota: Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea. (http: //www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspx)2009 - 1 euro = 4, 2373 lei2010 - 1 euro = 4, 2099 lei2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei, Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite decatre subcontractanti si specializarea acestora Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem demanagement al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nuurmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca caindeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membriiasocierii o indeplinesc. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din taracontractorului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site-ul www.e-licitatie.ro si/sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer