Achizitie publica - ?Furnizare Buldoexcavator pe pneuri?
Detaliu pentru invitatia numarul 355899
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355899/19.11.2013
Denumire contract: ?Furnizare Buldoexcavator pe pneuri?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Hoceni (Consiliul Local Hoceni)Cod fiscal: 3394309, Adresa: Comuna Hoceni Judetul Vaslui, Hoceni, Telefon: +40 0235485483, Fax: +40 0235485493
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Hoceni, Judetul Vaslui, Hoceni, Romania, cod postal: 737285, telefon: +40 0235485483, fax: +40 0235485493, persoana de contact: Marcu Liliana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Hoceni, localitatea Hoceni, Judetul Vaslui, Romania, cod postal: 737285, telefon: +40 0235485483
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Furnizare Buldoexcavator pe pneuri?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Furnizare Buldoexcavator pe pneuri? ? in cadrul Proiectului ?Achizitie echipamente pentru interventii in situatii de urgenta si amenajare parc Hoceni in scopul valorificarii peisagisticii rurale?, finantat prin FEADR
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 083 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 6.421, 66 Lei, cu o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, in conformitate cuprevederile H.G. nr. 925 /2006, art. 85 litera a).Modul de constituire: 1) scrisoare de garantie bancara, in oricare din formele prevazute la art.86 alin.(3) lit.a)-b)din HG nr.925/2006; 2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; 3)Virament bancar confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul Autoritatii Contractante comuna Hoceni: RO50TREZ6585006XXX000945, CIF 3394309deschis la Trezoreria municipiului Husi; 4) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - la Primaria Comunei Hoceni: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, va beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare cu conditia ca ofertantul sa depuna la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 13.Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul echivalenta se va face la cursul leu/valuta respectiva al BNR din data anterioara cu 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor;Dovada garantiei de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul nr. 1. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL). ;
- Formularul nr.2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
-Certificate fiscale in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, pentru plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. (formulare tip eliberate de autoritatile competente). In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile mentionate mai sus. Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.- Formularul nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006;In conformitate cu art. 33^1 alin. (4) din O.U.G. nr. 34/2006, astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr. 77/2012, declaram mai jos numele, prenumele si functia persoanelor cu functie de decizie / persoanele implicate in procedura de atribuire, din conducerea Autoritatii contractante.- Vasile Tabara ? Primar, - Mircea Prodea ? Viceprimar, - Valeriu Marcu ? Secretar comuna, - Daniela Marin ? Consilier financiar, - Marcu Liliana ? Responsabil achizitii- Cotae D.Maricel ? Consilier local- Cozma N.Veronel ? Consilier local- Filote A. Geani ? Consilier local- Gemene G. Gorita ? Consilier local- Marin V. Vasile ? Consilier local- Olaru V. Adrian ? Consilier local- Palade D. Petru ? Consilier local- Popa V. Mihai ? Consilier local- Purice M. Eugen ? Consilier local- Vartolomei V. Jenica? Consilier local- Formularul nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art.41 din OUG nr. 34/2006;
- Formularul nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Pentru fiecare subcontractant declarat prin oferta, se va prezenta doar declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? Formularul nr. 3. In conformitate cu prevederile art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se solicita documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic. Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoanajuridica romana / straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic va prezenta media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de min 640.000, 00 lei. Prin aceasta cerinta se urmareste ca operatorul economic sa poata dovedi ca poate sustine financiar furnizarea produsului., Angajament privind sustinerea financiaraa ofertantului de catre un tert sustinator, daca este cazul, In aceasta situatie, tertul sustinator va prezenta Declaratiile de neincadrare in prevederile art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr. 34 cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta in furnizarea de astfel de produse.In acest sens, ofertantul va prezenta Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Operatorul economic va prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Angajament privind sustinerea privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului de catre un tert sustinator, daca este cazul, In aceasta situatie, tertul sustinator va prezenta Declaratiile de neincadrare in prevederile art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr. 34 cu modificarile si completarile ulterioare.Daca tertul sustinator este acelasi cu cel de la sustinerea financiara Declaratiile NU se mai depun si la aceasta sectiune. Furnizorul va face dovada implementarii la nivelul companiei a sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent pentru desfasurarea activitatii de producere/comert cu autovehicule si utilaje din domeniul transportului ?i lucrarilor de construc?ii.Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent pentru desfasurarea activitatii de producere/comert cu autovehicule si utilaje din domeniul transportului ?i lucrarilor de construc?ii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Propunere tehnica
20
Descriere: Garantia acordata Utilajului
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 11:28