Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Buldoexcavator pe pneuri conform cerintelor caietului de sarcini.


Detaliu pentru invitatia numarul 326507
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PISCOLT (PRIMARIA COMUNEI PISCOLT)
Numar invitatie: 326507/14.05.2012
Denumire contract: Furnizare Buldoexcavator pe pneuri conform cerintelor caietului de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PISCOLT (PRIMARIA COMUNEI PISCOLT)Cod fiscal: 3896704, Adresa: str. LIBERTATII, nr. 62, Piscolt, Telefon: 0261/824622, 0261/824800, 0261/824802, Fax: 0261/824622, 0261/824800, 0261/824802
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. LIBERTATII, nr. 62, Piscolt, Romania, cod postal: 447250, telefon: +40 261824622 / +40 261824800 / +40 261824802, fax: +40 261824622, persoana de contact: COSMIN-VASILE VARGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Pi?colt, str. LIBERTATII, nr. 62, judetul Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Buldoexcavator pe pneuri conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Buldoexcavator pe pneuri conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 001.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 4.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO 65TREZ5475006XXX000670 deschis la Trezoreria Carei sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform art.87 din HG nr.925/2006 si art.278¹ din OUG nr.34/2006. Garantia de participare poate fi constituita si prin ordin de plata confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314/2010-Formular 6 semnat si stampilat.Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.69¹ din OUG nr.34/2006-Formular 7 semnat si stampilat. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: VARGA COSMIN VASILE-primar, HUND MARIA-contabil si membrii comisiei de evaluare: Kovacs Endre-presedinte, Lazea Lia-Nicoleta-membru, Opritoiu Valeriu-Lucian-membru.Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006-Formular 8 semnat si stampilat.Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006-Formular 9 semnat si stampilat.Ofertantul declara calitatea de participant la procedura-Formular 10 semnat si stampilat.Ofertantul nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei depunerii ofertei-Certificate de atestare fiscale emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul si/sau punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului-Certificat constatator ORC emis cu cel mult de 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si care prezinta codurile CAEN conform obiectului contractului.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul are o medie a cifrei de afaceri globale deminim 360.000, 00 lei fara TVA pe ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011)Curs mediu BNR2009:4, 2373 lei/ euro2010:4, 2099 lei/ euro2011:4, 2379 lei/euroCompletarea Formularului 15 ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Ofertantul a executat in ultimii trei ani un contract similar in valoare minim de 180.000, 00 lei fara TVA.Formular 13 semnat si stampilat, Cerinta nr. 1Ofertantul declara eventualii subcontractantiFormular 12 semnat si stampilatLista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii- SR EN ISO 9001:2001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe situl: http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer