Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare buldoexcavator pe pneuri cu echipamente


Detaliu pentru invitatia numarul 323327
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FLORESTI (Primaria Comunei Floresti)
Numar invitatie: 323327/03.04.2012
Denumire contract: Furnizare buldoexcavator pe pneuri cu echipamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FLORESTI (Primaria Comunei Floresti)Cod fiscal: 7536945, Adresa: Com Floresti Jud Mehedinti, Floresti, Telefon: 0252383322, Fax: 0252383322
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Floresti, Jud. Mehedinti, Floresti, Romania, cod postal: 227200, telefon: +40 252383322, fax: +40 252383322, persoana de contact: Iovescu Nicolae - secretar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Floresti, Comuna Floresti, jud. MehedintiSala de sedinte a Primariei.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare buldoexcavator pe pneuri cu echipamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract furnizare buldoexcavator pe pneuri cu echipamente conform cerintelor din Caietul desarcini.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 4 800 RON.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Contul COMUNEI FLORESTI, JUD. MEHEDINTI, Cod fiscal 7536945 in care se poate vira garantia de participare este contul nr. RO28TREZ46221180250XXXXX, deschis la Trezoreria Baia de Arama.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care trebuie sa respecte cerintele prevazute in HG 925/2006, art. 86 alin 2 si 3, sau, b) prin deschiderea unui cont de garantie de buna executie in numele furnizorului la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Calitatea de participant la procedura. Se va prezenta completat, semnat si stampilat, in original, Formularul 1 din Sectiunea III. Cerinta nr.2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 1.1 din Sectiunea III. Cerinta nr.3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 2 din Sectiunea III. Cerinta nr.4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care detin functii de decizie in Primaria Floresti, jud. Mehedinti sunt: Pasare Radu ? primar, Iovescu Nicolae - secretar, Cioaba Viorica ? contabil, Bilavu Gheorghe Constantin ? viceprimar, Cioaba Marinel ? referent. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 3 din Sectiunea III. Cerinta nr. 5 - Dovada achitarii la bugetul general consolidat si bugetul local a obligatiilor exigibile, in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se vor prezenta certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, in luna aterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original/copie legalizata /copii conforme cu originalul. Cerinta nr. 1a) ? pentru persoane fizice/juridice romane - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Certificatul se va prezenta in original sau copie lizibila conforma cu originalul.Din certificatul constator trebuie sa rezulte urmatoarele date: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).- Domeniile de activitate pentru care este autorizat.b) ? pentru persoane fizice/juridice straine: Document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea prezentului contract. Documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, vor fi in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este stabilit.Se vor prezenta copii dupa original, si traducereautorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Fisa de informatii generaleInformatii privind cifra de afaceri - cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri in domeniul supus licitatiei, aferente ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 480.000 lei.In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (2009-2011). Din lista prezentata, ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat cel putin un contract de furnizare similar cu o valoare de minim 240.000 lei., Cerinta nr. 2 - Informatii privind asociatii /subcontractantii/ tertii sustinatori
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Caracteristici pompa cu pistoane axiale
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?caracteristici pompa cu pistoane axiale?
Capacitate de ridicare la inaltimea maxima a cupei incarcatorului frontal
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?capacitate de ridicare la inaltimea maxima a cupei incarcatorului frontal?
Adancimea maxima de sapare la excavare
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?adancimea maxima de sapare la excavare?
Capacitatea rezervorului de combustibil
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?capacitatea rezervorului de combustibil?
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer