Achizitie publica - Furnizare Buldoexcavator pentru crearea serviciilor publice de interventie asupra drumurilor in cadrul ?Proiectului integrat pentru imbunatatirea infrastructurii fizice de baza prin modernizarea unor strazi, crearea serviciilor publice de interventie asup
Detaliu pentru invitatia numarul 357538
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357538/13.02.2014
Denumire contract: Furnizare Buldoexcavator pentru crearea serviciilor publice de interventie asupra drumurilor in cadrul ?Proiectului integrat pentru imbunatatirea infrastructurii fizice de baza prin modernizarea unor strazi, crearea serviciilor publice de interventie asupra drumurilor, reabilitarea cladirii administrative, restaurarea cladirii monumentului istoric pentru infiintarea si dotarea unui centru de zi si dotarea asezamantului cultural in comuna Praid, judetul Harghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Praid (Consiliul Local Praid)Cod fiscal: 4368103, Adresa: 537240 Praid, nr. 394, jud. Harghita, Praid, Telefon: +40 266240174 / +40 266240175, Fax: +40 266240174 / +40 266240175
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, documentul original pt garantia de participare: Praid, nr. 394, jud. Harghita, Praid, Romania, cod postal: 537240, telefon: +40 266240174 / +40 266240175, fax: +40 266240174 / +40 266240175, persoana de contact: Ambrus Sandor tel. 0720541400
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Buldoexcavator pentru crearea serviciilor publice de interventie asupra drumurilor in cadrul ?Proiectului integrat pentru imbunatatirea infrastructurii fizice de baza prin modernizarea unor strazi, crearea serviciilor publice de interventie asupra drumurilor, reabilitarea cladirii administrative, restaurarea cladirii monumentului istoric pentru infiintarea si dotarea unui centru de zi si dotarea asezamantului cultural in comuna Praid, judetul Harghita?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Buldoexcavator pentru crearea serviciilor publice de interventie asupra drumurilor in cadrul proiectului integrat ce se va implementa in comuna Praid, judetul Harghita si din care face parte prezenta procedura de achizitii.
II.1.6) CPV: 43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 395, 235 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare este de 7.904 lei, (Cursul valutar care se va utiliza de ofertanti la calculul garantiei de participare care se va constitui in alta valuta decat LEI, este cea comunicata de BNR pentru DATA publicarii invitatiei de participare.b)valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere ofertelorc)Mod de constituire1. Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari;sau2. Prin virament bancar , in contul ACRO72 TREZ 3525 006X XX00 1285 deschis la Trezoreria Municipiului Oderheiu Secuiesc (se va depune OP-ul)Scrisoarea de garantie trebuie: 1. scanata depusa in SEAP iar exemplarul original depusa obligatoriu la sediul Autoritatii Contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor.2. sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de AC si sa contina in clar denumirea acesteia3. sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire4. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire5. sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata6. sa includa riscul contestatiei 3.952, 35 lei, cf. Art. 278 ind 1 OUG34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 23.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul de depunere a ofertelor.4.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.In masura in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG 925/2006, astfel vor deveni aplicabile prevederile art. 9 alin. 3 din Ordinul ANRMAP 509/20115. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Bokor Alexandru-primar, Nyagrus Laszlo-viceprimar, Ambrus Sandor-administrator public, Raduly Angella-secretar, Fodor Maria Magdolna-sef birou financiar-contabil, Miklos Carol-referent, Nemeth Laszlo-consilier, Szasz Edit-Ilona-consilier, Derzsi Zoltan-consilier, Nagy Karoly-consilier, Nagy Stefan-consilier, Simofi Ferenc-consilier, Kopacz Sandor-consilier, Nagy Endre-consilier, Sebestyen-Dosa Jozsef-consilier, Molnar Jozsef-consilier, Simofi Andras-consilier, Kali Arpad-consilier, Maksai Laszlo-consilier, Moldovan Istvan-consilier.6. Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.7. Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in raza caruia este situat sediul ofertantului. Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul.In cazul depunerii documentelor in copie simpla, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza, inainte de atribuirea contractului.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit, valabile la data limita de depunere a ofertelorDocumentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari., Se va prezenta min. 1- max. 2 contracte avand ca obiect furnizare utilaje cu o valoare cumulata de minim 395.235 lei fara tva.Livrarile se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, dinmotive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Ofertantii vor prezenta cataloage, prospecte, pliante a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
15
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.03.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 14:40