Achizitie publica - ?Furnizare buldoexcavator pentru Primaria Comunei Paleu ?
Detaliu pentru invitatia numarul 324481
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324481/19.04.2012
Denumire contract: ?Furnizare buldoexcavator pentru Primaria Comunei Paleu ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PALEUCod fiscal: 15304644, Adresa: LOCALITATEA PALEU NR.18, Paleu, Telefon: 0259/451007, Fax: 0259/451007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA PALEU NR.18, Paleu, Romania, cod postal: 417166, telefon: +40 259/451007, fax: +40 259/451007, persoana de contact: SOMOGYI LUDOVIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA PALEU NR.18, Paleu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Furnizare buldoexcavator pentru Primaria Comunei Paleu ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare unui buldoexcavator pentru Primaria Comunei Paleu .
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 468 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Aprox 2% din val.estim.respectiv: 4.900 lei.Perioada de valab.120 zile de la data limita de primire a aofertelor Gp va fi constit conform art. 86, alin (1) din HG 925/2006 si respectiv art. 86, alin (5), lit. a) din HG 925/2006 in contul nr. RO08TREZ0765006XXX010722, deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta sau de catre societatea de asigurare emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. (conform art. 86 alin.(3) lit.a) din HG 925/2006). Cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 15304644.Garantia se poate constitui si printr-un instrument de garantare ( scrisoare de garantie ) emis in conditiile legii de o societate de asigurari.GP se pierde in urmat.cazuri: ofertantul revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, ofertantul revoca oferta dupa adjudecare, ofertantul desemnat castigator nu semneaza ctr.in termenul de valab.al ofertei.ofertantul declarat castigator nu constit.GBE, ofertantul depune contestatie (a se vedea preved.art.278¹ din OUG nr. 34 din 2006. In acest caz, AC are obligatia de a retine ofertantului respectiv suma de 2.454, 68 lei (conform art.278¹ alin. (1) lit. a din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Se constituie in conformitate cu prevederile art. 90alin (1) din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu prevederile art. 91 din H.G. nr. 925/2006 , ,Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului A3.Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre totiofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz).Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei sunt: Primar ? Somogyi Ludovic, Viceprimar ? Hevesi Ilona, Secretar ? Schmidt Allaga Andrea, Contabil ? Lenti Marta, Consilier fond funciar ? Vinczeffy Alexandru.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Conform Formular B (formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz)..Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cuoriginalul.Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cuoriginalul.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.In cazul in care veti prezenta, in conformitate cu prevederile art. 11, alin. (4) din HG 925/2006, initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirmati ca indepliniti cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate indocumentatia de atribuire, veti avea obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant carenu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentele relevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila. Se va prezenta Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.In cazul in care veti prezenta, in conformitate cu prevederile art. 11, alin. (4) din HG 925/2006, initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirmati ca indepliniti cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate indocumentatia de atribuire, veti avea obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant carenu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentele relevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: B. Bilant contabil (2008, 2009, 2010), Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceriglobala pe ultimii trei ani. In situatia in care operatorul economic si-ainregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor furnizari de produse (relevante) realizatein ultimii 3 ani, insotita de pv de receptie si recomandare., PersonalDeclaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 09:01