Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Buldoexcavator si echipamente de lucru


Detaliu pentru invitatia numarul 356717
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CALAN
Numar invitatie: 356717/24.12.2013
Denumire contract: Furnizare Buldoexcavator si echipamente de lucru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CALANCod fiscal: 5742434, Adresa: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Telefon: 0254730223, Fax: 0254732954
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Romania, cod postal: 335300, telefon: +40 0254730223, fax: +40 254732954, persoana de contact: Petru Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Romania, cod postal: 335300, telefon: +40 0254730223, fax: +40 254732954,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Buldoexcavator si echipamente de lucru
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect cumpararea unui buldoexcavator pe pneuri si a echipamentelor de lucru respective cupa MP, furci, brat extensibil, cupa excavare
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 331 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3500 lei. Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere curs lei/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a oferetelor.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.C)Forma de constituire a garantiei de participare: 1. Sub toate formele prevazute la art.86, alin(1) din HG.925 /2006Precizam contul autoritatii contractante Orasul CALAN, judetul HunedoaraRO86TREZ3675006xxx0025828TREZ Hunedoaradeschis la Trezoreria municipiului Hunedoara.CUI 5742434Clauze obligatorii: Autorit contr .are dr de a retine gar pt particip, of.pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)of sa fiind stab castig nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei;d) opert ec a carui contestatie a fost respinsa deCNSC i se va retine 2003, 31 leicf art 278 alin 1 lit a) din OUG 34/2006 .In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond incare fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand documente prevazute laart 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv. Oferta se respingedaca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.Garantia de participare se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1)
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este 5% din val.totala a contractului si se const.printr-un instrum.de gar.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. sau prin ret. succesive. din sumele dat.pt.fact.part., in cond. prev. la art. 90 alin.1 si 3 din H.G. nr. 925/2006 si cf prev HG nr.1045/2011(contul se deschide doar la Trez.stat), suma initiala pe care o va dep.Contrac in contul desc.la disp. Aut contr.va fi de 0, 5% dinpretul contr.Of. decl. castigator are oblig.de a const. gar de buna exec. a contr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in ter. de 15 zile de la datasemnarii contr. sub sanct. rezilierii acestuia.In cazul IMM-urilor, prev. Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca seincad. in ac.categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea ment., prezentand doc prev.la art 7. In cazul in care of. este o asoc.incadr.in categ IMM se va analiza cu priv. la asoc. in mod individual. Termenul de valabilitate a instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Completare formular (documentul va fi prezentat side tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d);4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular (declaratia va fi prezentata si desubcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Iovanesc Filip Adrian primar, Jurj Florin viceprimar, Vulpe Stelian Ioan secretar, Stanciu Petru sefserviciu achizitii publice, Dan Elena sef serviciu financiar, Silaghi Anisoara Mihaela sef serviciu personal, Rus Ana Victori auditor, Zapodean Nicolae referent de specialitate, Nanciu Ioan referent de specialitate, Gheoanca Catalina inspector de specialitate, Tudorache Diana inspector, Dan Mihai consilier local, Felser Alfred consilier local, Pusca Dinu consilier local, Teodorescu Ioan consilier local, Popescu Valentin consilier local, Geller Alfred consilier local, Chitidean Dorel consilier local, Dragos Marcel consilier local, Tarlea Constantin consilier local, Andras Victor consilier local, Bratan Marin Daniel consilier local, Coroiescu Cristian consilier local, Farcas Bela Nicolae consilier local, Ocolisan Elia Rodica consilier local, Oprescu Cosmin consilier local, Solymos Stelian Ioan consilier local.5.Se vor prezenta : certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si certificatul de atestarefiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul luniianterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documenteedificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti sevor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate inoriginal sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorii economici nerezidenti (straini) audreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate deautoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinteaceste documente. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic in (original, copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata)..Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitateofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentulcertificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitatedescris mai sus .Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatiiinregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritateafiscala competenta, conform prevederilor legale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani pe trebuie sa fie cel putinegala cu suma de 400000, 00 lei.Se vor prezenta: -Formularul - Informatii generale aferente ultimilor trei ani.- Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fiprezentate in sustinerea indeplinirii cerintei.In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in condin care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7. In cazul incare ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cuprivire la asociere in mod individual.Pentru operatorii economici nerezidenti, documentele se vor prezentainsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuieprezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va consideraindeplinita in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentare ?Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, (formular anexat) din care sa rezulte ca a furnizat produse similare, insotitade certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate saude catre clientul beneficiar.Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fiprezentate in sustinerea indeplinirii cerintei. Se pot prezentacertificate /documente, respectiv unul sau mai multe documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.12.2013 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer