Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare bunuri ? echipamente de calcul, echipamente periferice si aparatura birotica pentru proiectul ?Consolidarea sistemului de formare continua a angajatilor Consiliului Judetean Gorj si a institutiilor subordonate?


Detaliu pentru invitatia numarul 331630
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Numar invitatie: 331630/12.07.2012
Denumire contract: Furnizare bunuri ? echipamente de calcul, echipamente periferice si aparatura birotica pentru proiectul ?Consolidarea sistemului de formare continua a angajatilor Consiliului Judetean Gorj si a institutiilor subordonate?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN GORJCod fiscal: 4956057, Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Telefon: 0253214006, Fax: 0253212023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210165, telefon: +40 253214006, fax: +40 253212023, persoana de contact: Daniela Stricescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Gorj, str. Victoriei, nr.2-4, Tg Jiu, Jud Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare bunuri ? echipamente de calcul, echipamente periferice si aparatura birotica pentru proiectul ?Consolidarea sistemului de formare continua a angajatilor Consiliului Judetean Gorj si a institutiilor subordonate?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produsein cadrulproiectul ?Consolidarea sistemului de formare continua a angajatilor Consiliului Judetean Gorj si a institutiilor subordonate?. Se vor furnizaurmatoarele produse si echipamente: 2Videoproiectore , 2 ecrane de proiectie , 8 laptopuri , 5 aparate foto digitale, 4 multifunctionale
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 625 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1000 lei . Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata.Valabilitatea garantiei si ofertei este de minim 90 zile de la data limitade primire a ofertelor.Contul Consiliului Judetean Gorj de constituire a garantiei de participare este: RO43TREZ3365006XXX001926, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu, CUI: 4956057.Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti;(c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia pentru participare se restitue conform prevederilor legale.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ;Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, lit a, c1 si d)3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? , conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.4. ?Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator) ? anexa 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire suntCalinoiu Ion ? presedinte, Stricescu Daniela - director, Bajmatara George Cosmin - director adjunct, Giurgiulescu Claudia-director, Vladoescu Liliana ? sef serviciu, Dobre Ionel? membru comisia de evaluare, Zamfira Florin? membru comisia de evaluare, Semen Camelia ? membru comisia de evaluare, Marcau Costel? membru comisia de evaluare, Patrascu Alina - membru rezerva comisia de evaluare, Raus Flavia Ileana? membru comisia de evaluare, consilierii judeteni conform listei atasate prezentei5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - copie semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului .La solicitarea autoritatii contractante, ofertantulclasat pe primul loc, va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afacerisi cifra medie anuala pe ultimii 3 ani. Val. medie a cifrei de afaceri in domeniul de activit. pe ultimii 3 ani, trebuie sa aiba cel putin 100.000 lei. Valoare in EUROse va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - cursul mediu leu/euro 2009 = 4, 2373;
- cursul mediu leu/euro 2010 = 4, 2099;
- cursul mediu leu/euro 2011 = 4, 2379.Liderul asoc., singur sau impreuna cu asociatii tb. saasigure aceasta cifra medie de afaceri.IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a C.A, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Lg nr.346/2004, actualizata. In cazul in care ofert. este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categ. IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului cifrei de afaceri., . Prezentarea ultimului bilantcontabilinregistrat si vizat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere, insotita delista principalelor activitati de furnizare produse din ultimii 3 ani care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari.Suma valorilor incluse in contractul/ contractele de furnizare prezentate de catre operatorul economic isa fie deminim 50.000 lei fara TVA. Pentru demonstrarea experientei similarese vor prezenta copii conform cu originalul dupa parti relevante ale contractelor precum si copii dupa procesele verbale de receptie ale produselor ce fac obiectul contractelor prezentate.Furnizarile de produse se confirmaprin prezentarea unor certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, - Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, insotita de lista cupersonal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului, Certificate de calitate siconformitate a produselor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer