Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare bunuri


Detaliu pentru invitatia numarul 340770
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Samsud (Consiliul Local Samsud)
Numar invitatie: 340770/10.12.2012
Denumire contract: Furnizare bunuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Samsud (Consiliul Local Samsud)Cod fiscal: 4291999, Adresa: Str. Principala Nr. 38, samsud, Telefon: +40 0260653213, Fax: +40 0260653213
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala Nr. 38, Samsud, Romania, cod postal: 457325, telefon: +40 0260653213, fax: +40 0260653213, persoana de contact: KIS IUHASZ Ciaba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala Nr. 38, Samsud, Romania, cod postal: 457325
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare bunuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare bunuri pentru dotarea Caminului cultural din localitatea Samsud si a Centrului de zi after-school din localitatea Valea PomilorLot I: Furnizare electroniceLot II: Furnizare echipamente informaticeLot III: Furnizare costume populareLot IV: Furnizare mobilierLot V: Furnizare materiale publicitare
II.1.6) CPV: 22100000-1 - Carti, brosuri si pliante tiparite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garant pentru particip.: 90 zile de la data limita a depunerii ofertei: Lot 1:655lei;Lot2-140 lei;Lot3-600lei;Lot4:160 lei;Lot5:800 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: 1prin virament bancar in contul RO42TREZ5615006XXX003805 deschis la Trezoreria Zalau;2printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(Formular11), care se prezinta in original, 3Numerar la casieria Primariei Garantia de participare se va prezenta in plic separat de plicul ofertei Garant. de particip. poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conform. cu art.87 din HG 925/2006 si art.278^1 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conf Legii 346/2004.In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul asocierilor, pentru a beneficia de preved. Legii 346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM.In situatia in care in cadrul procedurii de atribuire a contractului de achizitie este respinsa o contestatie de catre CNSCpotrivitart. 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de particip. in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: Lotul1-654 lei, Lotul5-795leiGarantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare se va returna de catre autorit. contractantadupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Pentru echivalenta leu/alta valuta se va considera cursul BNR din 27.11.2012
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1? Pentru toate loturile-Declaratii privind eligibilitatea-Completarea si prezentarea Formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul va fi prezentat obligatoriu de catre ofertant/asociati/tert sustinatorCerinta 2? Pentru toate loturile - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-CompletaresiprezentareFormular12BDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul va fi prezentat obligatoriu de catre ofertant/asociati. Pentru tertul sustinator: acesta nu trebuie sa se incadreze in prev. Art. 181 lit. A, c^1 si d.Cerinta 3? Pentru toate loturile-Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidatPersoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. a) certificate de atestare fiscala privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local; b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Din certificatele depuse trebuie sa reiasa obligatiile exigibile conform prevederilor Legii nr. 571/2003 In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere certificateleconstatatoare cu privire la dovadaplatii datoriilor catre bugetul general de stat consolidat si bugetele locale vor fi prezentate de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta. Nota: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta 4? Pentru toate loturileDeclaratie - Certificat de participare la procedurade cerere de ofertecu oferta independentaOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta. Ofertantul va completa formularulnr.12 D;Cerinta 5? Pentru toate loturile Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.U.G. 34/2006-Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinatorva completa formularul nr. 13. Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: dl. KIS IUHASZ Ciaba ? Primarul Comunei Samsud; dl. KIS Levente ? Presedintele comisiei de evaluare; d-na BALINT Estera ? Contabilul Comunei Samsud; dl. SOPRONYI Robert Istvan ? Secretarul Comunei Samsud, consilierii locali: Balint Vilhelm, Balint Ileana, Banto Zoltan, Banto Tibor, Boda Laszlo, Fekete Karoly, Kiraly Erno Zoltan, Lakatos Zsolt, Tolnai Istvan, Veres Gavril, Veres Ioana-Iuliana, PATRASCA Florin Olimpiu ? expert cooptat Cerinta 1 Persoane juridice/fizice - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati-Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat. Informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Persoane juridice/fizice straine 1)Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. 2)Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizat potrivit Legii 359/2004 pentru executia contractelor de furnizare ce fac obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini si trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator emis de ONRC sau echivalent pentru ofertantii straini.Nota: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Pentru toate loturile: Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani (2011, 2010 si 2009) sa fie de minim 10.000 lei. Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa situatiile financiare anuale. Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: 2009-4, 2373; 2010-4, 2099; 2011-4, 2379. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. in acest sens ofertantul va depune in afara ofertei ca si document de participare o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor conform Anexei A1, din sectiunea de formulare., Cerinta 2- Pentru toate loturile -Informatii privind sustinerea capacitatii economico - financiare de catre terti sustinatori (daca este cazul).In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Se va prezenta Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A dinSectiunea Formulare, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. A, c^1 si d din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 12B din Sectiunea Formulare si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006 - Formular nr. 13 din Sectiunea Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Pentru toate loturile: Ofertantul trebuie sa faca dovada, in ultimii 3 ani, a cel putin un contract de furnizare de natura similara, raportat la fiecare lot pentru care depune oferta.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Se va atasa, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cel putin o recomandare din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1- Anexa la formularul F12Recomandarea trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
-daca au fost inregistrate neconformitati, Cerinta 2 Pentru toate loturileInformatii privind sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale de catre terti sustinatori (daca este cazul).In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Se va prezenta Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A dinSectiunea Formulare, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. A, c^1 si d din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 12B din Sectiunea Formulare si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006 - Formular nr. 13 din Sectiunea Form
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 19:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer