Achizitie publica - FURNIZARE BURETE RESORBABIL 100% DIN GELATINA FARMACEUTICA
Detaliu pentru invitatia numarul 333458
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333458/09.08.2012
Denumire contract: FURNIZARE BURETE RESORBABIL 100% DIN GELATINA FARMACEUTICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta BucurestiCod fiscal: 4505332, Adresa: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/5992283, Fax: 021/5992282
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014461, telefon: +40 215992283, fax: +40 215992282, persoana de contact: Marina Gontariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti Str. Calea Floreasca nr 8 Sector 1 Bucuresti- Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE BURETE RESORBABIL 100% DIN GELATINA FARMACEUTICA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE BURETE RESORBABIL 100% DIN GELATINA FARMACEUTICA
II.1.6) CPV: 33141112-8 - Plasturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 866.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Burete resorbabil 100% din gelatina farmaceutica 200 x70 x 0, 5 mmCuantum garantie participare: 1%din valoarea totala estimata a acordului cadru, in lei fara TVA, dupa cum urmeaza: - 788, 66 lei valabila 90de zile de la termenul limita de primire aofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) cel mai tarziula datasi ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: sa fie prezentat in original inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor; sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA Garantia de de buna executie a contractului se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Daca garantia de buna executie are valoarea de maxim 1000 lei se poate constitui si prin depunere in numerar la casieria achizitorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1Persoanele cu functie de conducere in cadrul Autoritatii Contractante: Ministrul Sanatatii Vasile CepoiManager- Profesor Doctor Radu MacoveiDirector Medical - Doctor Nicusor LouchiDirector de ingrijiri ? As. Pr.Cristina PredaDirector Financiar Contabil - Economist Doctor Daniela BlinduSef Birou Achizitii publice Marina GontariuFarmacist PrimarDoctor in Stiinte Medicale Simona Firulescu4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: - codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentruconfirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat deOficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distribuitie pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.- Autorizatiile depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Fisa de informatii generale?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?cel putin 1 recomandare pentru produse similare Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 14:29