Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare calculatoare desktop, licen?e software ?i licen?e Office (inclusiv instalarea ?i punerea in func?iune)


Detaliu pentru invitatia numarul 356054
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEA AERONAUTICA CIVILA ROMANA RA
Numar invitatie: 356054/25.11.2013
Denumire contract: Furnizare calculatoare desktop, licen?e software ?i licen?e Office (inclusiv instalarea ?i punerea in func?iune)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA AERONAUTICA CIVILA ROMANA RACod fiscal: RO 5205651, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0212081544, Fax: +40 0212081544
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013695, telefon: +40 0212081544, fax: +40 0212081544, persoana de contact: LUANA ISTRATESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013695, telefon: +40 0212081544, fax: +40 0212081544
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (alte activitati anexe transporturilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare calculatoare desktop, licen?e software ?i licen?e Office (inclusiv instalarea ?i punerea in func?iune)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizi?ionarea de calculatoare desktop, licen?e software ?i licen?e Office (inclusiv instalarea ?i punerea in func?iune)
II.1.6) CPV: 30213400-9 - Unitati centrale de procesare pentru computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 313, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1?5130 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.)Per de valabilitate a gar pt participare trebuie sa fie cel putin egala cuper de valabilitate a ofertei, resp minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Gar pt participare se va constitui in conformitate cu prevederile art 86 ?i art 87 din HG 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original.In cazul in care ofertantul va depune o contesta?ie la CNSC iar aceasta va fi respinsa, fiind aplicabila ?i in cazul in care contestatorul renun?a la contesta?ie, autoritatea contractanta va re?ine din gar de participare o suma calculata conform prevederilor art 278/1 din OUG 34/2006, astfel: LOT 1?2.565 leiDovada constituirii gar de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data ?i ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conturi AACR: ING BANK-RO 95INGB0001008171188910 (RON)BCR Agentia Aviatiei?RO15RNCB0307005024210001 (RON)TREZORERIE MUNICIPIULUI BUCURESTI RO22REZ7005069XXX001903 (RON)BRD?RO30BRDE445SV77196034450 (RON)Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar pt participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in per de valabilitate a oferteiMentionam ca, echivalenta leu/alta valuta va fi cursul cursul de schimb publicat de BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 2 din Sectiunea Formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69/1 O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Armand PETRESCU ? Director GeneralTudorel ROMAN ? Director SupervizareAndrei Corneliu FILIPOIU ? Director SigurantaRodica CAZANCIUC ? Director ReglementareAlina MACOVEI ? Sef Serviciu Gestiune Administrativa si FinanciaraStefan GHINCEA ? Sef Birou Comercial si AchizitiiVictorita RADU ? Sef Birou Financiar-Contabilitate si FacturariElena DOBRAN ? ?ef Serviciu Juridic ?i Resurse UmaneSilviu Gabriel GAFI?A ? ?ef Birou AdministrativSorin VIRLAN ? Referent de specialitateMircea ARSENIE ? Referent de specialitate ITAdrian PRODAN ? FORMUNDA ? Administrator de re?ea de calculatoareOana CONSTANTINESCU ? Consilier JuridicGabriela Viorela MOISA ? EconomistRoxana ? Teodora DUMITRACHE -EconomistLuana Rodica ISTRATESCU ? EconomistMihai IGNAT ? Economist4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului.Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte : - numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii;
- domeniul de activitate al ofertantului are corespondent cu obiectul prezentei proceduri ;Informa?iile cuprinse in Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala, exclusiv TVA, pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 de cel pu?in: 513.000 lei pentru LOT 151.000 lei pentru LOT 263.000 lei pentru LOT 3Se va prezenta Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri globala a ofertantului pentru anii 2010, 2011, 2012 Formularul nr. 11.Pentru calcularea cifrei medii de afaceri globala se va utiliza cursul mediu leu/alta valuta comunicat de catre Banca Na?ionala a Romaniei pentru anii indica?i.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele livrari din ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca au fost livrate produse similare prin maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel pu?in, exclusiv TVA: 256.500 lei pentru LOT 125.500 lei pentru LOT 231.500 lei pentru LOT 3Pentru calcularea nivelului minim se va utiliza cursul mediu leu/alta valuta comunicat de catre BNR pentru anii indica?i.Formular nr. 10 ?i Anexa Formular nr. 10 din Sectiunea Formulare vor fi inso?ite de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte livrarea de produse similare cu cele ale contractului care urmeaza a fi atribuit Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 9001/2008 sau echivalent. Certificarea trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer