Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare calculatoare desktop PC


Detaliu pentru invitatia numarul 340275
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1
Numar invitatie: 340275/29.11.2012
Denumire contract: Furnizare calculatoare desktop PC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1Cod fiscal: R 12293095, Adresa: strada.Biserica Amzei nr.21-23 sect.1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213119110/113, Fax: +40 213199992
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor, taxelor locale si a altor venituri ale bugetelor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare calculatoare desktop PC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare calculatoare desktop PC - 30 buc cu caracteristicile solicitate in Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.400 lei; Garantia de participare va fi valabila pentru o perioada de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie sub forma :1)de virament bancar in contul: Cod IBAN: RO 78 TREZ 7015 006X XX00 0200 Trezorerie Sector 1, Beneficiar: D.G.I.T.L. S1, CUI: 12293095, Mentiuni: Garantie de participare; 2) deScrisoare de Garantie Bancara (model prezentat la sectiunea formulare), sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.Dreptul achizitorului de a retine suma de :741, 90lei in situatia in care C.N.S.C.respingecontestatia formulata de ofertant, in conformitate cu prevederile art. 278ยน din O.U.G. nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune servicii, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Precizare: in situatia in care un ofertant constituie garantia de participare in cuantum de 50% din suma aferenta, in baza prevederilor art 16 alin (2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta in mod obligatoriu acte doveditoare in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - model Formular nr.1;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - model Formular nr. 2;Declaratie pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese conform prevederilor art. 69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - modelFormular nr.3;Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura - model Formular nr. 4;Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - model-Formular nr. 5;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal in a carei competenta de administrarese afla contribuabilul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent in administrarea impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul local, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/ copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial - Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor - original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare formular ?informatii generale? din care sa reiasa cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Recomandare din partea beneficiarilor ? minim o recomandare Certificat privind sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 pentru societate, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP(art. 127 alin.2 din OUG 34/2006)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer