Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare calculatoare si laptop-uri


Detaliu pentru invitatia numarul 353942
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Numar invitatie: 353942/20.09.2013
Denumire contract: Furnizare calculatoare si laptop-uri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi NavaleCod fiscal: 15566688, Adresa: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Telefon: +40 241639595, Fax: +40 241631415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Romania, cod postal: 900581, persoana de contact: Daniela Tagare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Romania, cod postal: 900581, persoana de contact: Daniela Tagare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare calculatoare si laptop-uri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare calculatoare si laptop-uri cu caracteristicile minimale conform caietului de sarcini: calculatoare tip 1- 15 buc, calculatoare tip 2- 8 buc, calculatoare tip 3- 4 buc, calculatoare tip 4- 12 buc, calculatoare tip 5- 5 buc, calculatoare tip 6- 1 buc, laptop tip 1- 4 buc, laptop tip 2- 1 buc, laptop tip 3- 15 buc, inclusiv servicii de instalare, testare, punere in functiune, configurare echipamente si softuri specifice, instruire si asigurare service gratuit in perioada de garantie.
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: LOT 1? 6500 lei;LOT 2? 2500 lei.Forma de constituire: - Virament bancar in contul autoritatii contractante RO84 TREZ 2315 025X XX00 0540(lei) deschis la Trezoreria mun. Constanta sau RO58BRDE140SV04853511400 (euro) deschis la BRD Groupe Societe Generale Constanta;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin.(2)?(4) H.G. 925/2006 (model Formularul 9).Echivalenta in alta moneda decat leul se face la cursul leu/valuta BNR la data publicarii invitatiei de participare. GP poate fi depusa cumulat pentru mai multe loturi cu specificarea loturilor pentru care se depune.Perioada valabilitate: minim 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Mod de prezentare: Dovada constituirii GP prin virament bancar se depune in copie ?conform cu originalul?, avand vizibila stampila bancii cu data viramentului.GP constituita prin instrument de garantare se depune in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In oricare din formele de constituire, dovada constituirii GP se prezinta la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP.Pentru oferte in asociere, GP se constituie in numele asocierii si se mentioneaza ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.GP emisa in alta limba decat romana se prezinta in original insotita de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Pentru operatorii economici incadrati conform legii nr. 346/2004 in categoria IMM, GP se admite in cuantum de 50% din nivelul minim impus cu conditia ca acestia sa faca dovada in acest sens (Formularul 6)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului, se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 inainte de inceperea executarii contractului si va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 (Completare Formular nr. 2a)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 (Completare Formular nr. 2b)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).3.Certificat atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini).4.Certificat privind plata impozite si taxe locale care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini).Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul economic are obligatii de plata restante la data deschiderii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a-l exclude pe acesta din procedura de atribuire a contractului in cauza.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatele fiscale in original sau copie legalizata notarial.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/ sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (completareFormular nr.2c)Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: - Director General: dr.ing Ovidiu Sorin Cupsa- Director General Adjunct: Cpt. Emil Luca- Director Comercial : ec. Dan Pisica Musat- Director Economic: ec. Gheorghe Claudia- Sef birou juridic si asistenta manageriala: cons.jr. Eugen Radu- Sef birou achizitii si investitii: ing. Daniela Tagare- Expert Consultant serviciul siguranta maritima si formare nebrevetati: Ing.Vasile Pipirigeanu- Sef Serviciu Administrativ/ birou achizitii publice si investitii: Ing. Spec.IA Gabriela Cristian;
- Birou achizitii publice si investitii: Ec. Maria Iancu;
- Compartiment tehnic: Ing. Spec.IA Daniel Burghiu6.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"(completare Formular nr.2d)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz)Forma de prezentare a documentelor solicitate in aceasta sectiune: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice straine documentele vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Operatorii economici straini vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute la art 180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006 in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care se depun ofertele- obligatii de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statutului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control, in ceea ce priveste ofertantul. Forma de prezentare a documentelor solicitate in aceasta sectiune: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1.Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice straine2.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Forma de prezentare a documentelor solicitate in aceasta sectiune: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Cerinta nr.1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului contractuluiConditie de calificare: Ofertantii vor completa si depune declaratia privind cifra de afaceri-Formularul nr. 5 prin care vor demonstra realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii trei ani financiari succesivi anteriori incheiati in domeniul obiectului contractului egala sau mai mare decat: - lotul 1 Calculatoare ? 805000 lei;
- lotul 2 Laptop-uri- 304000 lei;si prezentarea urmatoarelor documente relevante: copii lizibile ale bilanturilor contabile sau extraselor de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, dupa caz sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv (http: //www.bnro.ro/Exchange-Rates--3727.aspx ).Se va preciza adresa de corespondenta in situatia in care nucoincide cu adresa sediului social.Cerinta se considera a fi indeplinita prin demonstrarea realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii trei ani financiari succesivi anteriori incheiati in domeniul obiectului contractului egala sau mai mare decat: - lotul 1 Calculatoare ? 805000 lei;
- lotul 2 Laptop-uri- 304000 lei.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(1) din OUG 34/ 2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, printr-un angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Reducerea de 50% pentru cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 Legea 346/2004 ? Formularul 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 ? Experienta similaraLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul 7).Conditie de calificare: Ofertantii vor face dovada furnizarii de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, in baza a cel putin 1 (un) contract sau cel mult 3 (trei) contracte, din furnizari in valoare/ valoare cumulata de minim: - lotul 1 Calculatoare ? 402500 lei;
- lotul 2 Laptop-uri- 152000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei. Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru echivalenta din alte valute se va tine cont de cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Nivelul valoric impus livrarilor de produse similare se confirma prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Forma de prezentare: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani -Formularul 7- in original. Certificatele/ documentele atasate, care confirma nivelul valoric impus livrarilor de produse similare, se prezinta in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, persoanele juridice straine prezentand in plus o traducere autorizata si legalizata a acestor documente. In situatia in care se opteaza pentru prezentarea unei declaratii a operatorului, aceasta se va prezenta in original.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art . 69^1 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/ alte persoana/ persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati., Cerinta 2- PersonalInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersoanelor responsabile pentru instalarea, configurarea, testarea si punerea in functiune a echipamentelor, instalarea si configurarea softurilor specifice, asigurarea unui service in perioada de garantie.Conditie de calificare: Ofertantii vor prezenta, in original, o lista cu personalul specializat in instalarea, configurarea, testarea si punerea in functiune a echipamentelor, instalarea si configurarea softurilor specifice, asigurarea service-ului in perioada de garantie, de care ofertantul dispune pentru indeplinirea obiectului contractului. Din aceasta lista trebuie sa reiasa deasemeni calificarea si experienta in domeniu a acestui personal. Lista va fi insotita de declaratiile de disponibilitate (in ce priveste participarea la indeplinirea obiectului contractului, pe pozitia propusa prin oferta) in original, date de fiecare persoana propusa in aceasta lista.Modalitatea de indeplinire: se va prezenta lista cu personalul specializat de care ofertantul dispune pentru indeplinirea obiectului contractului insotita de declaratiile de disponibilitate.Forma de prezentare: Lista de personal specializat si declaratiile de disponibilitate se vor prezenta in original, persoanele juridice straine prezentand in plus o traducere autorizata si legalizata a acestor documente. Cerinta nr. 1Conditie de calificare: Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.Forma de prezentare: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie certificata conform cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer