Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare campuri chirurgicale si halate


Detaliu pentru invitatia numarul 287183
Autoritate contractanta
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Cod de identificare fiscala: 4663448
Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara
Telefon: 0356433114
Fax: 0356433114
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare campuri chirurgicale si halate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 39525000-8 - Diverse articole textile confectionate (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Campuri chirurgicale si halate
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.04.2011 15:53
Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca nr.10
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca nr.10
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 211, 710 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Prezentarea si completarea Certificatului de particip. la licitatie cu oferta independenta (model anexat);3.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile articolului 181 din Ordonanta;4.Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original sau copie, valabil la data deschiderii ofertelor;5.Certif. de atestare fiscala privind îndeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original sau copie , valabil la data deschiderii ofertelor;6.Certif. de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (copie);7.Prezentarea si completarea formularului 1-Informatii generale;8.Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
-Site-ul SEAP-val .garantiei de participare este de 4.234, 20 RON;reducere 50% pt. IMM-uri definite conform legii 346/2004 republicata
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer