Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburant auto - motorina


Detaliu pentru invitatia numarul 346339
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inpectoratul pentru Situatii de Urgenta "Barbu Stirbei" al judetului Calarasi
Numar invitatie: 346339/08.05.2013
Denumire contract: Furnizare carburant auto - motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInpectoratul pentru Situatii de Urgenta "Barbu Stirbei" al judetului CalarasiCod fiscal: 4294090, Adresa: Calarasi, str.Bucuresti, nr.344, Calarasi, Telefon: +40 0242311818, Fax: +40 0242314079
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant auto - motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru furnizare carburant auto in conditii franco-depozit achizitor.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 357, 000 - 561, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare?5610 lei cf.OUG nr.34/2006 art.43^1 alin.2.Perioada de valabilitate a garantiei: cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituirea garantiei va fi prin OP in contul RO27TREZ2015005XXX000158 deschis la Trezoreria Calarasi, depus in SEAP, in format PDF/JPG, cu conditia confirmarii acestuiade catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor sau un Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, Formular J, depus in SEAP in format PDF/JPG.Garantia se va returna ofertantilor cf. art.88 din HG925/2006, cu exceptia situatiilor in care CNSC respinge contestatia formulata de catre acestia sau contestatorul renunta la contestatie, cazuri in care autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4341 lei, in conf. cu prevederile art.278^1 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta va depune documentele care atesta calitatea sa prevazute de Legea nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Neprezentarea declaratiei pe propria raspundere in conf. cu Anexa 1din Legea 346/2004, atrage imposibilitatea beneficierii de prevederile mentionate.Daca garantia este depusa in cuantum de 50 % si lipseste Anexa 1 care dovedeste ca beneficiaza de aceasta facilitate, oferta va fi respinsa la deschidere.Dovada constituirii garantiei se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se poate constitui si in Euro.Data de referinta a echivalentei leu/euro este cel mult cu trei zile inainte de data depunerii ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si 88 din HGR 925/2006. Oferta care nu este insotita de garantie in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006-se solicita FORMULARUL A completat, semnat si stampilat, depus sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-se solicita FORMULARUL B completat semnat si stampilat, depus sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006-se solicita FORMULARUL C completat semnat si stampilat, depus sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1.Popa Daniel Gheorghe - Inspector Sef;2.Constantin Angela Liliana - Contabil sef3.Florea Ion - Sef serviciu logistic4.Iofcea Alina - Compartiment achizitii publice5.Smadu Floriana - Consilier juridic6.Chirita Alexandru - Compartiment tehnic7.Ion Marin Valerica - Compartiment achizitii publice8.Neagu Tania - Compartiment financiar4.Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor-certificat constatator care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care candidatul isi are sediul sau este rezident), depus sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG..- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formularul I conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 depus sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG- certificat fiscal pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale (formulare tip eliberat de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, depus sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Certificatelede atestarefiscalaemisedeorganulfiscal competent, conf. art. 112 din Ordonanta nr. 92/2003, trebuietrebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritateacontractantaisirezervadreptul de a solicita ofertantilor-persoane juridice straine-prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. 1) Persoane juridice /fizice romane-Cerinte obligatorii: a. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? in format PDF sau JPG, din care sa rezulte din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de catre ONRC trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.b)Autorizatie de functionare - in cazul persoanelor fizice autorizate, valabila la data limita de depunere a ofertelor, depus sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.2) Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in original sitraducere legalizata in limba romana, copie legalizata in limba romana sau copie lizibila in limba romana cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1( obligatorie)Prezentarea bilantului contabil de la data de 31.12.2011, Cerinta nr.2( obligatorie)Prezentarea de informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1(obligatorie)Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare si beneficiari ai unor contracte similare cu obiectul contractului. Cerinta nr. 1(obligatorie)Certificate de implementare a unui sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2001 sau echivalent (in original sau copie legalizata), emise de organe abilitate, care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii si /sau alte dovezi si documente echivalente care confirma asigurarea calitatii (buletine de analiza sau declaratie de conformitate sau certificate de calitate), depuse sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer