Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburant auto benzina si motorina prin carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 325507
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE PENTRU SECURITATE MINIERA SI PROTECTIE ANTIEXPLOZIVA - INSEMEX PETROSANI
Numar invitatie: 325507/03.05.2012
Denumire contract: Furnizare carburant auto benzina si motorina prin carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE PENTRU SECURITATE MINIERA SI PROTECTIE ANTIEXPLOZIVA - INSEMEX PETROSANICod fiscal: RO 2664676, Adresa: STR. G-RAL VASILE MILEA, NR. 32-34, Petrosani, Telefon: 0254/541621, 0254/541622, INT.166, Fax: 0254/546277
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. G-RAL VASILE MILEA, NR. 32-34, Petrosani, Romania, cod postal: 332047, telefon: +40 254541621, fax: +40 254546277, Secretariat, etaj.I
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. G-RAL VASILE MILEA, NR. 32-34, Petrosani, Romania, cod postal: 332047, telefon: +40 254541621, fax: +40 254546277
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de cercetare dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant auto benzina si motorina prin carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant auto benzina fara plumb si motorina euro prin carduri
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Cuantumul garantiei de participare este de 1572 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in lei in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - original, cf formularului nr.9; b)Instrument de garantare emis de o societate de asigurari -original, mentionandu-se ca se constituie pentru procedura care face obiectul prezentei proceduri; c) Plata in numerar la casieria autoritatii contractante; d) Ordin de plata vizat de banca emitenta, cont bancar RO18RNCB0165020175140001 BCR Filiala Petrosani.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate atrage descalificarea ofertantului. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatarului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, cf art.278-1) OUG 34/2006 in raport cu valoarea estimata a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrareain dispozitiile art.180-OUG 34/2006 (Declaratie de eligibilitate) - Se va completa Formularul nr.1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181-OUG 34/2006 - Se va completa Formularul nr.2;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetul local in original sau copie legalizata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69-1 (evitarea conflictului de interes) OUG 34/2006 - Se va completa Formularul nr.3. Persoane care detin functii de decizie din cadrul INCD INSEMEXPetrosani: Constantin Lupu - Director General, Elena David - Director Economic, Emilian Ghicioi -Director Stiintific;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa formularul nr.4;Declaratie privind calitatea de partcipant la procedura - se va completa formularul nr.5 Informatii privind persoane juridice/fizice romane.Se va prezenta Certificatul constatator eliberat de ORC in original sau copie lizibila conforma cu originalul (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor). Obiectul cotractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale privind situatia economica financiara- Bilanturi contabile la 31.12.2009, 31.12.2010, 30.06.2011 vizate si inregistrate de organele abilitate;
- Informatii privind cifra de afaceri pentru: - 31.12.2009, 31.12.2010, 30.06.2011, 2. Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare, 2. Lista statiilor de distributie- Ofertantul trebuie sa detina pe intreg teritoriul Romaniei o retea de statii de distributie proprii si afiliate (cel putin una in fiecare judet), care sa poate livra carburantul auto in baza cardurilor, 3. Certificate sau alte documente emise de organele abilitate, care sa ateste conformitatea produselor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer