Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CARBURANT AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE


Detaliu pentru invitatia numarul 326193
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Numar invitatie: 326193/09.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE CARBURANT AUTO PE BAZA DEBONURI VALORICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERICod fiscal: 24931499, Adresa: CALEA VICTORIEI NR.152, Bucuresti, Telefon: 0212025251, Fax: 0212025269
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA VICTORIEI NR.152, Bucuresti, Romania, cod postal: 010096, telefon: +40 212025227, fax: +40 212025294, persoana de contact: Sediul M.E.C.M.A. din Calea Victoriei, nr. 152, Sector 1, Directia Generala Achizitii Publice si Concesiuni, etaj 4, cam. 422
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul M.E.C.M.A. din Calea Victoriei, nr. 152, Sector 1, Bucuresti, Directia Generala Achizitii Publice si Concesiuni, etaj 4, cam. 422
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARBURANT AUTO PE BAZA DEBONURI VALORICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CARBURANT AUTO PE BAZA DEBONURI VALORICE
II.1.6) CPV: 22450000-9 - Imprimate nefalsificabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 104.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 10.000 lei; Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari (Formularul 16), sau cu OP in contul nr. RO05 TREZ 7005 005X XX00 2305, deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti;Mod de prezentare - in original; Garantia de participare se va elibera conform legislatiei in vigoare, la solicitarea scrisa a ofertantului;IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sen- Reducerea de 50% se va aplica doar in cazul in care toti membrii asocierii intra in categoria IMM.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantie bancara/OP va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA contractului subsecvent. - Mod de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul 17 din Sectiunea III) - IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens (daca este cazul). Atentie! Reducerea de 50% se va aplica doar in cazul in care toti membrii asocierii intra in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentare Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea, din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat- Ofertantii si persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180.Cerinta nr. 2- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentare Formular 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.- Prezentare Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) - care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentare Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) - care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Ofertantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c), c^1), d) si e).- Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d)Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentare Formular 4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.- Persoanele cu functie de decizie in cadrul Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri sunt: Lucian Nicolae BODE ? Ministru, Andrei-Barbu TODEA - Secretar General, Diana Ioana Florea - Director General, Florentina Constantinescu -Director General, Ioan Olariu -Director General Adjunct, Mircea Constantinescu - Consilier, Aurelia Stefanescu - Consilier, Stefan Pop - Director General, Magdalena Niculescu - Director General Adjunct, Ioan Perdum - Consilier Juridic.- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4) ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator (cf. Art. 13 din Legea 279/2011 privind modificarea si completarea OUG 34/2006).Cerinta nr. 5- Prezentare Formular 9 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane: - prezentare Certificat constatator eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, semnat si parafatPersoane juridice/fizice straine: - prezentare documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 3- Angajament privind sustinerea financiara a op.economic/grupului de op. ec.(daca este cazul), Cerinta nr. 1- Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii trei ani trebuie sa fie de minimum 500.000 lei., Cerinta nr. 2- Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 6- Informatii privindsubcontractorii, Cerinta nr. 1- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta nr. 2- Experienta similara?Prezentarea unui numar maxim de 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minimum 300.000 lei sicare sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract., Cerinta nr. 3- Declaratie pe proprie raspundere la care se va anexa un centralizator din care sa reiasa care este gradul de acoperire cu statii de alimentare cu carburanti auto la nivel judetean.?Se solicita existenta a cel putin unei statii de alimentare la nivel judetean, Cerinta nr. 4- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a op.ec./grupului de op.ec. (daca este cazul), Cerinta nr. 5- Informatii privindasociatii (daca este cazul)- prezentare Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (daca este cazul)- in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.- In cazul in care oferta este prezentata de o asociatie la care participa mai multi operatori economici, liderul Asocierii va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractant Cerinta nr. 1Prezentarea documentelor emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Pretul de livrare al unui carnet BVCA (valoarea mentionata in Formularul de oferta): pentru valoarea cea mai mica ofertata se va acorda punctajul maxim (90 puncte) iar pentru celelalte valori, punctajul va fi acordat corespunzator, dupa formula: Pn = (pret minim ofertat/ pret n) x 90
Termen de livrare carnete BVCA
10
Descriere: Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere in care vor preciza termenul de livrare a carnetelor BVCA la sediul ministerului. Livrarea se va face in transe, pe baza comenzii ferme emisa de autoritatea contractanta. Termenul de livrare al carnetelor BVCA se va oferta in ore si se determina incepand cu data transmiterii de catre autoritatea contractanta a comenzii ferme. Durata de livrare maxim acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 48 de ore. Durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 12 ore. Pentru termenul de livrare cel mai mic ofertat se va acorda punctajul maxim (10 puncte) iar pentru celelalte valori ofertate, punctajul va fi acordat corespunzator, dupa formula: Tn = (Termen livrare carnete BVCA min ofertat / Termen livrare carnete BVCA n) x 10
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP - anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer