Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CARBURANT AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE


Detaliu pentru invitatia numarul 327144
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APIA - Centrul Judetean Bistrita Nasaud
Numar invitatie: 327144/17.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE CARBURANT AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPIA - Centrul Judetean Bistrita NasaudCod fiscal: 20702948, Adresa: Drumul Tarpiului 21A, Bistrita, Telefon: 0263/218033, Fax: 0263/234285
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Drumul Tarpiului 21A, Bistrita, Romania, cod postal: 420062, telefon: +40 263/218033, fax: +40 263/234285, persoana de contact: Livius Gancean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Bistrita Str. Drumul Tarpiului Nr. 21A Jud. Bistrita Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARBURANT AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE DE BONURI VALORICE PE BAZA DE COMANDA IN BAZA CONTRACTULUI SUBSECVENT IN VIGOARE
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 271, 368 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participareda X nu ?Pentru a participa la procedura, ofertantii au obligatia de a constitui o garantie de participare irevocabila in urmatoarele conditii: 1) Cuantum garantie de participare: 2714 lei.2) Executarea platii: neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.3) Perioada de valabilitate: pana la data de 30.04.2012.d) Modul de constituire a garantiei: prin virament bancarin contul APIA Centrul Judetean Bistrita Nasaud deschis la TrezoreriaBistrita.: RO50TREZ1015005XXX005265 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formular 6);4) Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata obligatoriu in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, separat de plicul care cuprinde oferta, la vedere, anexata la scrisoarea de inaintare. suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituite garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) in urma respingerii de catre C.N.S.C. a contestatiei formulate de ofertant se va retine suma de 2714lei (1% din valoarea estimata a contractului, conform art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere orice oferta care nu este insotita de garantia de participare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiIII.2.1.a) Situatia personala a ofertantului: Nota: 1. Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69ยน, art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: EMIL SCURTU? Director Executiv, SANPETREAN CODRUTA Sef Serviciu Economic, GANCEAN LIVIUS Responsabil Achizitii2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.3. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Informatii privind situatia personala- solicitat Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Formularul 1A si Formularul 1B precum si urmatoarele documente care atesta situatia personala: 1) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul;2)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul;Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Participarea cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr.314/2010) ? Solicitat Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Formularul 2. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ? SolicitatPersoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire: Se va prezenta Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte adresa actuala in valabilitate si faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea produselor care fac obiectul achizitieisolicitat ofertantuluiclasat pe primul loc.inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Persoane juridice/fizice straine Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ? SolicitatPersoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire:
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie ? Solicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer