Achizitie publica - FURNIZARE CARBURANT AUTO PE BAZA DE CARDURI
Detaliu pentru invitatia numarul 326675
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326675/15.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE CARBURANT AUTO PE BAZA DE CARDURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA, CENTRUL JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 20772552, Adresa: BULEVARDUL 22 DECEMBRIE, NR. 222, Deva, Telefon: 0254 221000, Fax: 0254 221050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEDIUL APIA CJ HUNEDOARA DIN DEVA, BULEVARDUL 22 DECEMBRIE, NR. 222, Romania, cod postal: 330162, telefon: +40 254221000, fax: +40 254221050, persoana de contact: FLORIN IOAN BUCUREAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BULEVARDUL 22 DECEMBRIE, NR. 222, Deva, Romania, cod postal: 330162, telefon: +40 254221000, fax: +40 254221050, persoana de contact: FLORIN IOAN BUCUREAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARBURANT AUTO PE BAZA DE CARDURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CARBURANTI PE BAZA CARDURILOR VALORICA
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 444, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8880 RON-PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 180din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69.1, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. In acest sens se vor comleta Formularul 1A, Formularul 1B.In conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice va fi completat Formularul 2 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sauimplicate in procedura de atribuire sunt: 1. BORUNGEL VERONICA? Director Executiv2. CRACIUN MARIANA? Sef Serviciu Economic, Recuperare Debite3. FLORIN BUCUREAN? Responsabil Achizitii Publice 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii referitoare la cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani si datele de identificare a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie la nivelul tarii, din care sa rezulte ca ofertantul cel putin 1 (una) statie de distribuirein fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti la care se poate efectua plata pe baza de carduri, conform caietului de sarcini . Se solicita prezentarealistei complete cu statiile respective precum si datele de contact ale acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP, ATASATA PREZENTEI INVITATIII
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 10:11