Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburant auto pe baza de carduri prin incheierea unui acord cadru, cantitatea minima de 14.400 litri de carburant (adica o valoare totala de 69.168 lei fara TVA) si cantitatea maxima de 57.600 litri de carburant ( adica o valoare totala de 276


Detaliu pentru invitatia numarul 349501
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APIA - Centrul judetean Caras Severin
Numar invitatie: 349501/28.06.2013
Denumire contract: Furnizare carburant auto pe baza de carduri prin incheierea unuiacord cadru, cantitatea minima de 14.400 litri de carburant (adica o valoare totala de 69.168 lei fara TVA) si cantitatea maxima de 57.600 litri de carburant ( adica o valoare totala de 276.672 lei fara TVA )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPIA - Centrul judetean Caras SeverinCod fiscal: 20771905, Adresa: P-ta Republicii, nr. 28, jud. Caras Severin, Resita, Telefon: +40 0255219002, Fax: +40 0255219003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant auto pe baza de carduri prin incheierea unuiacord cadru, cantitatea minima de 14.400 litri de carburant (adica o valoare totala de 69.168 lei fara TVA) si cantitatea maxima de 57.600 litri de carburant ( adica o valoare totala de 276.672 lei fara TVA )
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de achizitie pentru furnizare carburant auto pe baza de carduri prin incheierea unuiacord cadru CPV: 09132100-4 ?Benzina fara plumbCPV: 09134200-9 ? Motorina
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 672 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabula.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantatb) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Daca ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va efectua prin Ordin de plata in contul RO21TREZ18123830120XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Resita, cod fiscal 20771905. Daca ofertantul alege ca instrument de garantare Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat (Formularul 6 din sectiunea FORMULARE).In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata o suma calculata conform prevederilor art. 278, indice 1, alin. 1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile alin. 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Dovada garantiei de participare, indiferent de forma in care va fi constituita, se va depune scanata si semnata cu semnatura electronics in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Incadrarea la una din dintre situatiile prevazute la art. 69A1, art 180 si art. 181din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. Se va prezenta Formularul 1 A (Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) si Formularul 1 B ( Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69A1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), precum si urmatoarele documente care atesta situatia personala: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/2010 al ANRMAPPersoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sau implicate in procedura de atribuire sunt: 1. STEPANESCU DUMITRU ? Director Executiv;2. COLTAN CRISAN LUCIAN - Director Executiv adjunct;3. NEAGU LAVINIA? Sef Serviciu Economic, Recuperare Debite;4. ZLATAR CLAUDIU ? Consilier juridic;5. BODNARIUC CRISTINA ? Responsabil Achizitii Publice;6. BAGIU MARIA ? Consilier superior - SERD Se va prezenta: 1. Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent. Informatiile cuprinse in aceste certificate sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelorDocumentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de fiecare tert sustinator in parte.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in origina/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Descriere: Se solicita informatii privindcifra de afaceri globala pentru ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Descriere: se solicita existenta a cel putin 1 (una) statie de distributie in Municipiul Resita, precum si minim 1 (una) statie de distributiein fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti, la care se pot efectua plati pe baza de carduri, conform caietului de sarcini - prezentarea liste complete cu statiile respective, precum si cu datele de contact ale acestora. Lista va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer