Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburant auto pe baza de carduri valorice : motorina euro 5 si benzina fara plumb cu cifra octanica min.95


Detaliu pentru invitatia numarul 344445
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APIA-Centrul Judetean Vrancea
Numar invitatie: 344445/27.03.2013
Denumire contract: Furnizare carburant auto pe baza de carduri valorice : motorina euro 5 si benzina fara plumb cu cifra octanica min.95
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPIA-Centrul Judetean VranceaCod fiscal: 20795092, Adresa: STR.BRAILEI, NR 121, Focsani, Telefon: +40 237220020, Fax: +40 237220040
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant auto pe baza de carduri valorice : motorina euro 5 si benzina fara plumb cu cifra octanica min.95
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant auto pe baza de carduri valorice: - cantitatea pentru care se vor depune si evalua ofertele este de 28.800 litri (valoare estimata fara TVA la 174.193, 55 lei);
- cantitatea corespunzatoare eventualelor suplimentari 14.400 litri (valoarea estimata fara TVA la 87.096, 77 lei).Optiuni: Conform art.6, alin.(3), din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 193 - 261, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.000, 00 RON, ( sau alte valute, la echivalenta lei/alte valute afisata de BNR la data publicarii invitatiei de participare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin 1 din H.G. nr. 925/2006 si art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F08 din sectiunea formulare. Ofertantulva prezenta scrisoarea de garantiein SEAP scanata, la sectiunea Documente de calificare si va fi depusain original, la sediul autoritatii contractante, la Secretariat, pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. Daca garantia de participare se constituie prin virament bancar, dovada achitarii garantiei se va face prin prezentarea Ordinului de Platascanat in SEAP, la sectiunea Documente de calificare, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Contul in lei in care va fi virata suma este RO75TREZ6915005XXX002864, deschis la Trezoreria Focsani, cod fiscal APIA CJ VRANCEA 20795092.Recomandam emiterea garantiei de participare de catre o banca din Romania.In cazul in care un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform prevederilor art.278^1, alin.(1) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F01, din Sectiunea Formulare.2.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certfificata , pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.3.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certfificata , pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute la art.181 din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularul F02 din Sectiunea Formulare.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, se va completa si prezenta Formularul F03 din Sectiunea Formulare.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularul F04 din Sectiunea Formulare.Formularul va fi completat de participantul la procedura. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Octavian Vieru, Riciu Petrache, Popovici Ioanelia Ramona, Pascaru Ionut Manuel, Ciuperca Ion, Ghinoiu Tatiana.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa si prezenta Formularul F04 din Sectiunea Formulare.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Toate documentele de calificare solicitate mai sus vor fi semnate si stampilate fizic de catre ofertant, apoi se vor depune in SEAP, scanate si semnate cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare. Se va prezenta Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.Documentul se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea , ,conform cu originalul?, la sectiunea Documente de calificare.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii referitoare la: - Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Nu se solicita niveluri minime ale cifrei de afaceri.Pentru exprimarea cifrei de afaceri globalein euro se va folosi euro la cursul mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie: 1)Se solicita existenta a cel putin 1 (una) statie de distributie in fiecare judet a Romaniei si Municipiul Bucuresti, la care se pot efectua plati pe baza de carduri. Se solicita prezentarealistei complete cu statiile respective precum si datele de contact ale acestora.2)Experienta similara. Pentru demonstarea experientei similare se solicita prezentarea unei liste, conform Formular F11, cu principalele livrari de produsein ultimii 3 ani, care sa continavalori, perioade de livrare, beneficiari. Se solicita ca lista sa cuprinda cel putin o livrare similara cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor care fac obiectul experientei similare.- Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiuneaDocumente de calificare.3)Informatii privind asociatii. Se solicitalista asociatilor si prezentarea contractului (conventiei) de asociere(daca este cazul).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer