Achizitie publica - FURNIZARE CARBURANT AUTO PE CARD DE CREDIT
Detaliu pentru invitatia numarul 323582
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323582/05.04.2012
Denumire contract: FURNIZARE CARBURANT AUTO PE CARD DE CREDIT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN MEHEDINTI - UNITATEA MILITARA 0524Cod fiscal: 4337476, Adresa: Str. Portului nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 252311078, Fax: +40 252325399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Portului nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220139, telefon: +40 252311078, fax: +40 252325399, persoana de contact: Gheorghe Tiucsan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Portului nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220139, CLUBUL INSTITUTIEI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARBURANT AUTO PE CARD DE CREDIT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii cererii de oferta il constituie achizitia de carburanti auto: - Benzina euro fara plumb, conform conditiilor tehnice in valoare de 12000 lei la care se adauga TVA.- Motorina, conform conditiilor tehnice in valoare de 24000 lei la care se adauga TVA.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: Pentru Lotul I: 240 lei, Pentru Lotul II: 480 lei - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 de zile. Se vor respecta specificatiile de la sectiunea III din FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 - Se solicita Formularul nr. 1 (capitolul II) datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se solicita formularul nr.2 (capitolul II) datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantuluiIn ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, toate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Seful institutiei - dr. Erceanu Vasile, Adjunctul sefului institutiei ? Manolea DanielContabilul institutiei - Duta Dumitru, Consilierul Juridic - Gropsanu IonelSef serviciu Logistic - Capota Adrian, Compartiment Tehnic - Vladu Catalin , Compartiment Marketing si Achizitii - Tiucsan Gheorghe, 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Se solicita formularul nr.3 (capitolul II), datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se solicita formularul nr.4 (capitolul II), datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Se solicita sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele prin prezentarea documentelor de la autoritatile competente (Primarie si MFP) depuse in original. Se accepta copii legalizate sau se pot depune si copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul".Ofertantul va prezenta formularele solicitate, datate, completate, stampilate si semnate de persoana imputernicita a ofertantului.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Se solicita formularul nr.5 (capitolul II) , datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. 1. Persoane juridice/fizice romane ? certificat constatator emis de oficiul registrului comertului depus in original. Se accepta copii legalizate sau se pot depune si copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul".2. Persoane juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Cerinta 1. Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Cerinta 2.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani - Cerinta nr.1 - Standarde de asigurare a calitatii - certificat ISO 9001 sau similar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila pe pagina SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 13:03