Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CARBURANT AUTO TIP MOTORINA


Detaliu pentru invitatia numarul 319817
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: R.A. AEROPORTUL IASI
Numar invitatie: 319817/31.01.2012
Denumire contract: FURNIZARE CARBURANT AUTO TIP MOTORINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. AEROPORTUL IASICod fiscal: 9671409, Adresa: Moara de Vint 34, Iasi, Telefon: 0232271590, Fax: 0232271570
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Moara de Vint 34, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700377, telefon: +40 232271590, fax: +40 232271570, persoana de contact: comp.achizitii publice-contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RA AEROPORTUL IASI, STR. MOARA DE VANT, NR.34, IASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati relevante-domeniul aeroportuar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARBURANT AUTO TIP MOTORINA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CARBURANT AUTO TIP MOTORINA
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 1500 lei, (1, 5% din valoarea estimata);In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma de 1005 lei( intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare)-Formular 11din sectiunea Formulare).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului (fara TVA) si in conformitate cu HG 1045/2011;poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin depunere in numerar la caseria unitatii sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz suma initiala care de depune de catre contractant nu poate fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul 12A - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ;Formularul 12AA -art. 69^1din O.U.G. nr.34/2006-legat de conflictul de interese;Formular 12AB- Declaratie Certificat de participare la licitatia cu oferta independentaFormularul 12B -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Formular nr. 12C - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorde asigurari sociale la bugetul general consolidat, sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic;in cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul;
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Autorizatiei de Antrepozit Fiscal;2. autorizatie privind livrarea produselor petroliere;3.Formular 12D si anexa- informatii privind experienta similara;4. Formular 12 I Declaratie onformatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;5.Formular 12 G-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti;6 tert sustinator tehnic sau profesional
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP incepand cu data publicarii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer