Achizitie publica - Furnizare carburant (motorina standard si benzina standard) pe baza de carduri valorice - cantitatea minima 16800 litri (adica 80109,64 lei fara TVA) si cantitatea maxima 67200 litri (adica 320438,70 lei fara TVA).
Detaliu pentru invitatia numarul 342712
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342712/13.02.2013
Denumire contract: Furnizare carburant (motorina standard si benzina standard) pe baza de carduri valorice -cantitatea minima 16800 litri (adica 80109, 64 lei fara TVA) si cantitatea maxima 67200 litri (adica 320438, 70 lei fara TVA).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPIA -CENTRUL JUDETEAN CONSTANTACod fiscal: 20822596, Adresa: B-DUL TOMIS NR.51, Constanta, Telefon: +40 0241488900/+40 488906, Fax: +40 0241488911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL TOMIS NR.51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488900/+40 488906, fax: +40 0241488911, persoana de contact: RAMONA AVRAM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL TOMIS NR.51, Constanta, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant (motorina standard si benzina standard) pe baza de carduri valorice -cantitatea minima 16800 litri (adica 80109, 64 lei fara TVA) si cantitatea maxima 67200 litri (adica 320438, 70 lei fara TVA).
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice pe baza unui acord cadru pe o perioada de 24 luni (2 ani), in cadrul caruia se vor incheia minim 2 contracte subsecvente. Pentru cel mai mare contract subsecvent (12 luni) se previzioneaza o cantitate minima de 8400 litri (adica 40054, 82 lei fara TVA) si o cantitate maxima 33600 litri (adica 160219, 35 lei fara TVA).
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 438.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6376 Ron ? Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Valoarea garantiei de participare se va calcula la cursul leu/euro al BNR din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate - Declaratie pe propria raspundere a ofertantului/ofertantului asociat/tert sustinator in parte, privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice 1dinOrdonanta de Urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie pe propria raspundere a ofertantului/ofertantului asociat/tert sustinator in parte, privind neincadrarea in dispozitiile art 180 si art. 181dinOrdonanta de Urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69 indice 1, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic (ofertant/ofertant asociat/tert sustinator) din procedura de achizitie publica. Se va prezenta Formularul 1A si Formularul 1B precum si urmatoarele documente care atesta situatia personala: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/tert sustinator) isi are sediul socialcare sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor PubliceSe pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sau implicate in procedura de atribuire sunt: 1.BURLACU DAN? Director Executiv;2.DUMITRU MERGIANI ? Director Executiv Adjunct;3.DUMITRESCU VERGINA? Sef Serviciu Economic, Recuperare Debite4.AVRAM RAMONA ? Responsabil Achizitii Publice Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelormentionateSe va prezenta: 1. Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent, ce va contine informatii reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale conform formularului F5. Se va prezenta cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani. Nu se solicita niveluri minime ale cifrei de afaceri. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare din cei trei ani luati in considerare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie: Se solicita: - existenta acel putin 1 (una) statie de distributiein Municipiul Constanta si minim 1 (una) statie de distributiein fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti, la care se pot efectua plati pe baza de carduri.- prezentarea listei complete cu statiile respective precum si datele decontact ale acestora.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN S.E.A.P. atasata prezentei documentatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 13:53