Achizitie publica - Furnizare carburant (motorina standard si benzina standard) pe baza de carduri valorice - cantitatea minima 26400 litri (adica 138336 lei, fara TVA) si cantitatea maxima 52800 litri (adica 276672 lei, fara TVA).
Detaliu pentru invitatia numarul 349516
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349516/27.06.2013
Denumire contract: Furnizare carburant (motorina standard si benzina standard) pe baza de carduri valorice - cantitatea minima 26400 litri (adica 138336 lei, fara TVA) si cantitatea maxima 52800 litri (adica 276672 lei, fara TVA).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA - CENTRUL JUDETEAN CALARASICod fiscal: 20771824, Adresa: STRADA PRELUNGIREA BUCURESTI, NR. 26, BL. D3, ET. 3, Calarasi, Telefon: 0721272688, 0242331312, 0372777564, Fax: 0242331312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRELUNGIREA BUCURESTI, NR. 26, BL. D3, ET. 3, Calarasi, Romania, cod postal: 910125, telefon: +40 242334070, fax: +40 242331312, persoana de contact: TULUCA GEORGIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant (motorina standard si benzina standard) pe baza de carduri valorice - cantitatea minima 26400 litri (adica 138336 lei, fara TVA) si cantitatea maxima 52800 litri (adica 276672 lei, fara TVA).
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice. Valoarea maxima estimata a produselor care urmeaza a fi achizitionate in baza acordului cadru este de 276672 lei, fara TVA pentru o cantitate maxima de 52800 litri, iar valoarea minima va fi de 138336 lei, fara TVA pentru o cantitate minima de 26400 litri.Pentru cel mai mare contract subsecvent (pe o perioada de 12 luni) estimam o cantitate maxima 26.400 litri in valoare de 138.336 lei fara TVA si o cantitate minima de 13.200 litri in valoare de 69.168 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 672 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 5533, 44 lei (sau alte valute, la echivalenta lei/alte valute afisata de BNR la data publicarii invitatiei de participare) ? Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin 1 din H.G. nr. 925/2006 si art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Scrisoarea de garantie bancara, va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat (Formularul 6 din sectiunea FORMULARE). Ofertantul va prezenta scrisoarea de garantie in SEAP scanata, la sectiunea Documente de calificare si va fi depusa in original, la sediul autoritatii contractante, la Secretariat, pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. Daca garantia de participare se constituie prin virament bancar, dovada achitarii garantiei se va face prin prezentarea Ordinului de Plata scanat in SEAP, la sectiunea Documente de calificare, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO96TREZ2015005XXX002990, deschis la Trezoreria Calarasi, cod fiscal APIA CJ Calarasi 20771824. In cazul in care un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform prevederilor art.278^1, alin.(1) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006.Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 691, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. Se va prezenta Formularul 1A si Formularul 1B precum si urmatoarele documente care atesta situatia personala: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice. Formularul F2Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 691, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sauimplicate in procedura de atribuire sunt: 1. DINULESCU MARINELA ? Director Executiv2. ICHIM EDITH ? Sef Biroul Economic, Recuperare Debite3. SENCU ADRIAN - Consilier juridic - Compartimentul Juridic4. TULUCA GEORGIANA ? Responsabil Achizitii Publice5. NITA MARIANA - Referent superior Biroul Economic, Recuperare Debite6. VASILE CECILIA - Consilier superior - Biroul Economic, Recuperare Debite Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelormentionateSe va prezenta: 1. Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent - Informatiile cuprinse in aceste certificate sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. - Din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parteInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primulloc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie: Se solicita: - existenta acel putin 1 (una) statie de distributiein Municipiul Calarasi si minim 1 (una) statie de distributiein fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti, la care se pot efectua plati pe baza de carduri.-prezentarealistei complete cu statiile respective precum si datele decontact ale acestora.Listava fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 15:20