Achizitie publica - Furnizare carburant pe baza de carduri valorice - cantitatea minima 68640 litri ( adica 313.200 lei ) si cantitatea maxima 79200 litri (adica 396.000 lei).
Detaliu pentru invitatia numarul 322065
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322065/16.03.2012
Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice - cantitatea minima 68640 litri ( adica 313.200 lei ) si cantitatea maxima 79200 litri (adica 396.000 lei).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL JUDETEAN APIA BRAILACod fiscal: 20737415, Adresa: CALEA CALARASILOR 58, Braila, Telefon: 0239-625163, Fax: 0239-625163
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA CALARASILOR 50, Braila, Romania, cod postal: 810212, telefon: +40 239625163, fax: +40 239625163, persoana de contact: ADRIAN IOAN SISU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu CJ APIA Braila, Calea Calarasilor nr. 50 (vechi 58), Palatul Agriculturii, etajul II, secretariat.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice - cantitatea minima 68640 litri ( adica 313.200 lei ) si cantitatea maxima 79200 litri (adica 396.000 lei).
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 396, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7920 RON - Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUGnr. 34/2006Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Se va prezenta Formularul 1A si Formularul 1B precum si urmatoarele documente care atesta situatia personala: 1)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele.2)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, pentrupunctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local3)Se va prezenta Certificatul de participare cu oferte independente, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, se va completa formularul nr. 2Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sau implicate in procedura de atribuire sunt: -1. MILITARU Daniela Mihaela- Director Executiv-2. ALBEI Cornelia- Contabil Sef-3. SISU Adrian- Responsabil Achizitii Publice Se va prezenta Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii referitoare la: - Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani , Pentru exprimarea cifrei de afaceri in euro se va folosi euro la cursul mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.- Bilant contabil la data de 31.12.2010 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie: 1)Se solicita existenta a cel putin 1 (una) statie de distributie in fiecare judet a Romanieisi Municipiul Bucuresti, in care sa se comercializeze toate sortimentele de carburanti solicitate.2)Experienta similara. Pentru demonstarea experientei similare se solicita prezentarea cel putinaunui contract care a avut ca obiect furnizarea de combustibil pe baza de carduri executat in ultimii 3 ani, in valoare minima de 100.000 lei fara TVA.3)Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)4)Informatii privind asociatii. Se solicita lista asociatiilor si prezentarea contractului sau conventiei de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: La sediul APIA CJ Braila sau direct din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 13:37