Achizitie publica - Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima 68640 litri (adica 314895,36 lei) si cantitatea maxima 79200 litri (adica 363340,8 lei).
Detaliu pentru invitatia numarul 327387
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327387/21.05.2012
Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima 68640 litri (adica 314895, 36 lei) si cantitatea maxima 79200 litri (adica 363340, 8 lei).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Platisi Interventie pentru Agricultura - Centrul judetean AlbaCod fiscal: 20715107, Adresa: Alba Iulia, str. Calea Motilor nr.112, Alba Iulia, Telefon: 0258 830650\0258 830651, Fax: 0258 830650/0258 830651
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, str. Calea Motilor nr.112, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510065, telefon: +40 258830650, fax: +40 258830651, persoana de contact: Cristian Lisca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Alba Iulia, str. Calea Motilor nr.112, et.4, cam.403
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima 68640 litri (adica 314895, 36 lei) si cantitatea maxima 79200 litri (adica 363340, 8 lei).
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 363, 340.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7000, 00 Ron ? Perioada de valabilitate a garantiei de participareeste egala cu perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 180din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 691, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. Se va prezenta Formularul 1A si Formularul 1B precum si urmatoarele documente care atesta situatia personala: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul socialcare sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor PubliceSe pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 691, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sau implicate in procedura de atribuire sunt: 1. HONDOLA FELICIA ? Director Executiv2. POP SIMONA ? Sef Biroul Economic, Recuperare Debite3. LISCA CRISTIAN? Responsabil Achizitii Publice Se va prezenta: 1. Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor).2.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale conform formularului 5.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie: Se solicita: - existenta acel putin 1 (una) statie proprie de distributiein Municipiul Calarasi si minim 1 (una) statie proprie de distributiein fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti, la care se pot efectua plati pe baza de carduri.- prezentarealistei complete cu statiile respective precum si datele decontact ale acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP sau de la sediul autoritatii contractante , Alba Iulia, str. Calea Motilor nr.112
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 15:59