Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima 34320 litri (adica 171600 lei) si cantitatea maxima 39600 litri (adica 198000 lei)


Detaliu pentru invitatia numarul 328533
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA - CENTRUL JUDETEAN CALARASI
Numar invitatie: 328533/01.06.2012
Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima 34320 litri (adica 171600 lei) si cantitatea maxima 39600 litri (adica 198000 lei)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA - CENTRUL JUDETEAN CALARASICod fiscal: 20771824, Adresa: STRADA PRELUNGIREA BUCURESTI, NR. 26, BL. D3, ET. 3, Calarasi, Telefon: 0721272688, 0242331312, 0372777564, Fax: 0242331312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRELUNGIREA BUCURESTI, NR. 26, BL. D3, ET. 3, Calarasi, Romania, cod postal: 910125, telefon: +40 242334072, fax: +40 242331312, persoana de contact: Tuluca Georgiana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: APIA CJ CALARASI, STRADA PRELUNGIREA BUCURESTI, NR. 26, BL. D3, ET. 3, Calarasi, Romania, cod postal: 910125, telefon: +40 242334072, fax: +40 242331312, persoana de contact: Tuluca Georgiana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima 34320 litri (adica 171600 lei) si cantitatea maxima 39600 litri (adica 198000 lei)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3960 Ron ? Perioada de valabilitate a garantiei de participareeste egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (perioada de valabilitate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei). Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau - b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate In cazul in care ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul nr. RO96TREZ2015005XXX002990, deschis la Trezoreria Calarasi. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre Agentia de Plati si Interventie Pentru Agricultura Centrul Judetean Calarasi, procedura de achizitie publica si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat (Formularul 6 din sectiunea FORMULARE) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 180din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Se va prezenta Formularul 1A(Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 181din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) si Formularul 1B(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), precum si urmatoarele documente care atesta situatia personala: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul socialcare sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor PubliceSe pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sauimplicate in procedura de atribuire sunt: 1. DUMITRASCU BOGDAN ? Director Executiv Adjunct2. BUCELEA IONEL ? Sef Biroul Economic, Recuperare Debite3. TULUCA GEORGIANA ? Responsabil Achizitii Publice Se va prezenta: 1. Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent( emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor).Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind , denumirea, adresa, sediul, codul fiscal, obiectul de activitate, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie.Se solicita: - existenta acel putin 1 (una) statie proprie de distributiein Municipiul Calarasi si minim 1 (una) statie proprie de distributiein fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti, la care se pot efectua plati pe baza de carduri.- prezentarealistei complete cu statiile respective precum si datele de contact ale acestora.Listava fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP ATASATA PREZENTEI DOCUMENTATII
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer